آلودگی هوا، بندرعباس را تعطیل کرد
احسان کامرانی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به افزایش غلظت گرد و غبار در شهر بندرعباس و پیش بینی ادامه این وضعیت در روز پنجشنبه، فردا همه ادارات و نهادهای دولتی و عمومی، مدارس و دانشگاههای شهر بندرعباس تعطیل است. احسان کامرانی گفت: بانکهای شهر بندرعباس نیز فردا تعطیل است و […]
احسان کامرانی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به افزایش غلظت گرد و غبار در شهر بندرعباس و پیش بینی ادامه این وضعیت در روز پنجشنبه، فردا همه ادارات و نهادهای دولتی و عمومی، مدارس و دانشگاههای شهر بندرعباس تعطیل است.
احسان کامرانی گفت: بانکهای شهر بندرعباس نیز فردا تعطیل است و امتحانهای مدارس و دانشگاههای شهر بندرعباس نیز به زمان دیگری موکول شود.
وی گفت: ادارات و نهادهای خدمت رسان مانند بیمارستانها فردا خدمت رسانی دارند و مشمول این تعطیلی نمیشوند.
بنا بر اعلام مرکز سنجش محیط زیست هم اکنون کیفیت هوای شهر بندرعباس با شاخص ۳۷۰ در وضعیت خطرناک قرار دارد.
امروز نیز سه شهرستان بندرعباس، بندرخمیر و جاسک در وضعیت خطرناک آلودگی هوا قرار داشتند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

