پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان برای حادثه آبادان
پیام تسلیت احمدی شاهرودی بدین شرح است: بسم الله الرحمان الرحیم و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم به من می گویند اگر برای حادثه آبادان پیامی صادر کنید خوب است چه پیامی صادر کنم جز عرض تسلیت و همدردی با مردم مظلوم و محروم آبادان و خرمشهر که بعد از ده ها سال […]
پیام تسلیت احمدی شاهرودی بدین شرح است:
بسم الله الرحمان الرحیم و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم به من می گویند اگر برای حادثه آبادان پیامی صادر کنید خوب است چه پیامی صادر کنم جز عرض تسلیت و همدردی با مردم مظلوم و محروم آبادان و خرمشهر که بعد از ده ها سال از پایان جنگ تحمیلی هیچ کار اساسی و در خور شان برایشان انجام نشده ، هنوز وضعیت جنگزدگی دارند . مسئولین امر هم می دانند و کاری نمی کنند .
وقتی هم حرفی می زنیم می گویند کارهای اجرائی به خبرگان مربوط نیست دخالت نکنید وحتی مسئولین استانی پاسخ تلفن ما را هم نمی دهند یا به زحمت می دهند در این اوضاع و احوال پیام مطالبه گری از مسئولین امر دردی دوا نمی کند چون خودشان می دانند و چاره جویی نمی کنند فقط باید گفت انا لله و انا الیه راجعون . خداوند درگذشتان این حادثه مولمه را رحمت و به مجروحین شفای عاجل و به بازماندگان پاداش صابرون بغیر حساب عنایت فرماید.
احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

