امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 محرم 1448
شناسه خبر : 53830
  پرینت تاریخ انتشار : 25 می 2022 - 14:31 | 87 بازدید

آبدار چاروسایی که خودسوزی کرده بود درگذشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد آبدار چاروسایی که دو روز پیش جلوی آب و فاضلاب شهر قلعه رئیسی مرکز بخش چاروسا خودسوزی کرده بود، درگذشت. “شرمت الله داربام”، بخشدار بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه ضمن تایید این خبر به خبرنگار ایسنا گفت: آبدار چاروسایی که روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ جلوی اداره آب و فاضلاب […]

آبدار چاروسایی که خودسوزی کرده بود درگذشت



ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد آبدار چاروسایی که دو روز پیش جلوی آب و فاضلاب شهر قلعه رئیسی مرکز بخش چاروسا خودسوزی کرده بود، درگذشت.

“شرمت الله داربام”، بخشدار بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه ضمن تایید این خبر به خبرنگار ایسنا گفت: آبدار چاروسایی که روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ جلوی اداره آب و فاضلاب شهر قلعه رئیسی مرکز این بخش اقدام به خودسوزی کرده بود، در گذشت.

وی افزود: این آبدار جهت مداوای تکمیلی به بیمارستان سوختگی شیراز اعزام شده بود که ظهر امروز چهارشنبه چهارم خرداد ماه ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفت.

گفتنی است که علت خودسوزی این آبدار تاخیر در پرداخت حقوق آبداران و همچنین بلاتکلیفی در وضعیت قرارداد کاری عنوان شده بود.

این آبدار به نام “سعید فرهادی” ۴۰ ساله و دارای چهار فرزند شامل دو پسر و دو دختر، کارمند و آبدار آب و فاضلاب بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه بود که امروز چهارشنبه پس از دو روز تلاش کادر درمانی دهدشت و شیراز در بیمارستان سوختگی شیراز بر اثر شدت سوختگی جان باخت.

یادآور می شود که در پی وقوع این حادثه، سعید رستگار – رئیس اداره آب و فاضلاب بخش چاروسا از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عزل شد.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.