امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 محرم 1448
شناسه خبر : 53274
  پرینت تاریخ انتشار : 24 می 2022 - 12:39 | 86 بازدید

هوای همدان همچنان ناسالم است/ احتمال محدودیت‌های شدیدتر

مهدی خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه همچنان وضعیت هوای همدان ناسالم است اظهار کرد: آخرین میزان غلظت ذرات معلق ناشی از گرد و غبار در همدان که در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه امروز گرفته شد، ۹۳۹ بود و این نشان می‌دهد باز هم شرایط حساس و بحرانی است. وی […]

هوای همدان همچنان ناسالم است/ احتمال محدودیت‌های شدیدتر


مهدی خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه همچنان وضعیت هوای همدان ناسالم است اظهار کرد: آخرین میزان غلظت ذرات معلق ناشی از گرد و غبار در همدان که در ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه امروز گرفته شد، ۹۳۹ بود و این نشان می‌دهد باز هم شرایط حساس و بحرانی است.

وی با بیان اینکه امروز ساعت ۱۴ جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا در اداره محیط زیست استان برگزار می‌شود تا نسبت به محدودیت‌های بعد از ظهر و فردا تصمیم‌گیری شود گفت: امکان دارد با کاهش نیافتن شدت گرد و غبار محدودیت‌های بیشتری در استان اعمال شود.

مسئول کنترل آلودگی هوا در دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با اشاره به اینکه وقتی استان‌های غربی نظیر کرمانشاه و ایلام با شدت گردو غبار مواجه می‌شوند معمولا چند ساعت بعد همدان نیز با شدت کمتری درگیر می‌شود و به همین خاطر تصمیماتی در این زمینه در استان گرفته می‌شود گفت: در کارگروهی که برگزار خواهد شد شدت غلظت آلودگی استان‌های غربی و مرزی سنجیده و براساس آن محدودیت‌هایی را برای همدان در نظر گرفته می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به میزان آلودگی استان چرا تصمیم‌گیری در مورد تعطیلی ادارات تنها با دو ساعت تاخیر همراه بود؟ عنوان کرد: این تصمیم از سوی استانداری گرفته می‌شود و چون شرایط نشستن افراد در ادارات با منزل فرقی ندارد و در ادارات نیز کولر روشن نمی‌شود و پنجره‌ها بسته است و افراد می‌توانند به کار خود برسند، لازم دیدند کارمندان باشند و به کار خود مشغول شوند و اختلال در کار دولتی ایجاد نشود.

خدابخشی با تاکید به اینکه تعطیلی کامل موجب می‌شود کار برخی از افراد نیز مختل بماند افزود: تعطیلی ادارات تیغ دولبه است که از طرفی کارمندان در معرض آلودگی نیستند و از طرفی اگر در منزل باشند ممکن است از منزل خارج شوند و کارهایی را انجام دهند و آنچنان تاثیری نداشته باشد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.