امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 محرم 1448
شناسه خبر : 51614
  پرینت تاریخ انتشار : 21 می 2022 - 10:01 | 378 بازدید

اختلاس رییس و دبیر یک فدراسیون/ پرونده به دادگاه رفت

رییس و دبیر سابق یک فدراسیون‌ ورزشی به اختلاس متهم شده‌اند و پرونده آنها در دادگاه کیفری منجر به صدور «قرار جلب به دادرسی» شده است. به گزارش ایسنا، با شکایت سازمان بازرسی کل کشور از رییس و دبیر سابق یکی از فدراسیون‌های ورزشی، پرونده آنها منجر به صدور قرار جلب منتج به رسیدگی در […]

اختلاس رییس و دبیر یک فدراسیون/ پرونده به دادگاه رفت



رییس و دبیر سابق یک فدراسیون‌ ورزشی به اختلاس متهم شده‌اند و پرونده آنها در دادگاه کیفری منجر به صدور «قرار جلب به دادرسی» شده است.

به گزارش ایسنا، با شکایت سازمان بازرسی کل کشور از رییس و دبیر سابق یکی از فدراسیون‌های ورزشی، پرونده آنها منجر به صدور قرار جلب منتج به رسیدگی در دادگاه شده است.

اتهام اولیه وارده به این دو نفر در ابتدای رسیدگی در دادسرا، تضییع منابع مالی فدراسیون، تحصیل مال از طریق نامشروع، اختلاس و تصرف غیر در منابع فدراسیون بوده است که پرونده در رسیدگی اولیه در دادسرا منجر به صدور قرار منع تعقیب به نفع این دو متهم شده اما با اعتراض سازمان بازرسی به قرار صادره، پرونده به دادگاه کیفری ۲ مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران ارجاع و در نهایت علیه این دو متهم در موضوع اتهامی اختلاس، قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

براساس این حکم، رییس سابق این فدراسیون که از فدراسیون‌های مهم و پایه ورزشی است، به دلیل ۲ مورد اختلاس ارزی و دبیر این فدراسیون نیز به اتهام ۳  مورد اختلاس ارزی ناشی از ماموریت‌های خارجی مجرم شناخته شده‌ و پرونده جهت رسیدگی قضایی با صدور جلب دادرسی به دادگاه ارجاع داده شده است.

حکم صادره قضایی قطعی است.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.