امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 محرم 1448
شناسه خبر : 39262
  پرینت تاریخ انتشار : 24 آوریل 2022 - 1:46 | 97 بازدید

ضرر ممنوعیت واردات آیفون بیشتر برای استفاده کنندگان است تا اتخاذکنندگان این تصمیم!

محمدجواد آذری جهرمی نوشت: گفته‌اند چون آیفون آمریکایی است باید جلوی واردات آن را گرفت! باور بفرمایید بخش قابل توجهی از اجزای گوشیهای سامسونگ، شیائومی و حتی گوشیهای تولید داخل هم آمریکایی هستند. از ریزپردازنده‌ها تا سیستم عامل! به نظرم ضرر این تصمیمات بیشتر برای استفاده کنندگان است تا تولیدکنندگان و یا حتی اتخاذ کنندگان. […]

ضرر ممنوعیت واردات آیفون بیشتر برای استفاده کنندگان است تا اتخاذکنندگان این تصمیم!


محمدجواد آذری جهرمی نوشت: گفته‌اند چون آیفون آمریکایی است باید جلوی واردات آن را گرفت!

باور بفرمایید بخش قابل توجهی از اجزای گوشیهای سامسونگ، شیائومی و حتی گوشیهای تولید داخل هم آمریکایی هستند. از ریزپردازنده‌ها تا سیستم عامل!

به نظرم ضرر این تصمیمات بیشتر برای استفاده کنندگان است تا تولیدکنندگان و یا حتی اتخاذ کنندگان.

البته ممکن است این اقدام هم مثل مخالفت با واردات خودرو برای مقابله با مانور تجمل باشد که البته حرف دیگری است و درباره تعالیم کمونیستی نظری ندارم.

پ.ن: موافقم که تولید گوشی در کشور، حتی اگر مونتاژ باشد، تقویت شود. اما این ممنوعیت‌ها برای تولیدکننده‌ی داخلی هم مضر است.



خبرفوری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.