- محرمگردی در قلب تاریخی تهران؛ از کوچه چترچی تا تکیه درخونگاه
- ویژهبرنامه «روایت عاشورا» در باغموزه هنر ایرانی برگزار میشود
- چرا قیام امام حسین(ع) پاسخ به توهم «حفظ نظم» بود
- قافله اشک و سوگ حسینی در خیابانهای خمینیشهر
- برگزاری نشست احیای امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجانغربی
- اعمال مستحب روزهای تاسوعا و عاشورا
ضرر ممنوعیت واردات آیفون بیشتر برای استفاده کنندگان است تا اتخاذکنندگان این تصمیم!
محمدجواد آذری جهرمی نوشت: گفتهاند چون آیفون آمریکایی است باید جلوی واردات آن را گرفت! باور بفرمایید بخش قابل توجهی از اجزای گوشیهای سامسونگ، شیائومی و حتی گوشیهای تولید داخل هم آمریکایی هستند. از ریزپردازندهها تا سیستم عامل! به نظرم ضرر این تصمیمات بیشتر برای استفاده کنندگان است تا تولیدکنندگان و یا حتی اتخاذ کنندگان. […]
محمدجواد آذری جهرمی نوشت: گفتهاند چون آیفون آمریکایی است باید جلوی واردات آن را گرفت!
باور بفرمایید بخش قابل توجهی از اجزای گوشیهای سامسونگ، شیائومی و حتی گوشیهای تولید داخل هم آمریکایی هستند. از ریزپردازندهها تا سیستم عامل!
به نظرم ضرر این تصمیمات بیشتر برای استفاده کنندگان است تا تولیدکنندگان و یا حتی اتخاذ کنندگان.
البته ممکن است این اقدام هم مثل مخالفت با واردات خودرو برای مقابله با مانور تجمل باشد که البته حرف دیگری است و درباره تعالیم کمونیستی نظری ندارم.
پ.ن: موافقم که تولید گوشی در کشور، حتی اگر مونتاژ باشد، تقویت شود. اما این ممنوعیتها برای تولیدکنندهی داخلی هم مضر است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

