- اعلام برنامههای مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر امام شهید در فارس
- جهاددانشگاهی سازمان پیشرو در فعالیتهای فرهنگی است
- آغاز به کار موکب «طریق عشق» در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان
- پروژه حذف حزبالله در راستای اسرائیل بزرگ بود
- مراسم شاه حسین گویان تبریز
- الهیات عاشورا؛ بازاندیشی در رابطه انسان و خدا
ژاپن ۷۸/ ۴ میلیون بشکه نفت ذخیره ملی را به حراج می گذارد
وزارت صنعت ژاپن روز جمعه اعلام کرد که این حراجی ۲۰ اردیبهشت به عنوان بخشی از برنامه هماهنگ شده با آژانس بین المللی انرژی برای کاهش قیمت های فزاینده نفت برگزار می شود. در این بیانیه اعلام شده است که بخشی از این میزان نفت در ۳۰ خرداد یا بعد از آن و بخشی دیگر […]
وزارت صنعت ژاپن روز جمعه اعلام کرد که این حراجی ۲۰ اردیبهشت به عنوان بخشی از برنامه هماهنگ شده با آژانس بین المللی انرژی برای کاهش قیمت های فزاینده نفت برگزار می شود.
در این بیانیه اعلام شده است که بخشی از این میزان نفت در ۳۰ خرداد یا بعد از آن و بخشی دیگر در ۲۰ مرداد یا بعد از آن در اختیار خریداران برنده در مزایده قرار می گیرد.
پیش تر، کیوچی هاگیودا، وزیر اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن اعلام کرده بود که کشورش در تلاشهای مشترک با آژانس بینالمللی انرژی هفت میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه از ذخیره راهبردی نفت خود را آزاد میکند.
آژانس بینالمللی انرژی پیش از این در طرحی خواستار آزادسازی ۶۰ میلیون بشکه از ذخیره راهبردی نفت کشورها شده بود. این طرح برای کاهش قیمتهای نفت که در پی حمله روسیه به اوکراین بشدت افزایش یافته بود، ارایه شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


