امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37481
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ | 44 بازدید
رنگ و لعاب این میز خدمت فرق دارد

میز خدمتی از جنس تبلور مردم‌داری دولت در ملایر

به گزارش همدان نوین، رنگ و لعاب این میز خدمت فرق دارد، خدمتی از جنس تعهد که برگرفته از تعلق خاطری عمیق به مردم، نظام و انقلاب است، تا آنجا که امید و اعتماد در بین ولی نعمتان انقلاب بار دیگر پررنگ‌تر شود. بیش از یکماه است که “سلمان اسماعیلی” سکان فرمانداری ویژه ملایر را […]

پیش‌نویس خودکار

به گزارش همدان نوین، رنگ و لعاب این میز خدمت فرق دارد، خدمتی از جنس تعهد که برگرفته از تعلق خاطری عمیق به مردم، نظام و انقلاب است، تا آنجا که امید و اعتماد در بین ولی نعمتان انقلاب بار دیگر پررنگ‌تر شود.

بیش از یکماه است که “سلمان اسماعیلی” سکان فرمانداری ویژه ملایر را در دست گرفته و همانند دیگر دولتمردان دغدغه مردم را در صدر امور شهرستان قرار داد و اعلام کرد ما در کنار مردم هستیم و قرار نیست از درد و رنج و سختی‌های آنها بی‌خبر باشیم.

فرماندار ویژه ملایر از همان روزهای نخست طبق عهدی که با مردم بست، با شعار دولت سیزدهم مبنی بر “دولت مردمی و ایران قوی” کار خود را آغاز کرد تا با روحیه انقلابی‌گری و مردمی و البته با همراهی مجموعه این شهرستان بتواند امید را در بین مردم تقویت و با تمام توان برای رفع مسائل و مشکلات آنان تلاش کند.

با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، دیدار چهره به چهره و بی‌واسطه با مردم، خدمت‌رسانی بهینه، حضور مدیران در بین مردم و سرعت بخشیدن برای حل مشکلات و مطالبات مردم، میز خدمت از سوی مدیریت عالی این شهرستان برپا شد و به تازگی محله‌ها و نقاط مختلف این شهرستان میزبان میز خدمت بود  و امروز این خدمتگزاری به نماز جمعه ملایر رسید و مردم بدون واسطه و تشریفات دغدغه‌های خود را با فرماندار ملایر و مدیران درمیان گذاشتند.

میز خدمتی از جنس تبلور مردم‌داری دولت در ملایر

شوق و امید از چشمان نمازگزاران و مردم ولایت‌مدار این شهرستان موج می‌زد، قبل از ساعت اعلام شروع میز خدمت، مردم دل‌نوشته‌ها، دغدغه‌ها و مطالبات خود را در برگی از کاغذ نوشته و در محوطه مسجد جامع ملایر منتظر بودند تا زیر سایه دولت مردمی و تبلور آن در جنوبی‌ترین شهر استان همدان، دست خالی بازنگردند.

میز خدمت از ساعت‌ها قبل آماده حضور مدیران و میزبانی از مردم بود، برخی مدیران از همان ساعت‌های اولیه سر جای خود مستقر شده بودند و با خوشرویی به مطالبات مردم در حوزه‌های مرتبط پاسخ می‌دادند.

فرماندار ویژه ملایر مثل همیشه سر وقت طبق وعده‌ای که به مردم داده بود، پای میز خدمت حاضر شد، از همان بدو ورود به محوطه مسجد با گشاده‌رویی و سعه‌صدر، شنوای درد دل و دغدغه‌های مردم بود.

پیرزنی با قدی خمیده به سمت فرماندار آمد و با دست‌های پینه بسته‌اش گفت من سواد خواندن و نوشتن ندارم بارها مشکلم را با مسئولان مطرح کرده‌ام ولی گشایشی ندیدم، نمی‌دانم رنج و دردم را کجا ببرم، فرماندار ملایر با صبر و حوصله پاسخ داد: ما اینجا آمده‌ایم تا با جان و دل شنوای مشکلات و دغدغه‌های شما باشیم و برای حل آنها تلاش کنیم.

میز خدمتی از جنس تبلور مردم‌داری دولت در ملایر

حاج محسن هم که دغدغه اشتغال فرزندش را دارد، بدون اینکه ناامید شود در نامه‌ای بلند بالا مشکلات و موانع خود و فرزندش را لیست کرده و بسیار خرسند است که مدیریت جدید این شهرستان مشکلات مردم را به خوبی درک می‌کند و در تلاش برای جلب رضایت و امید بین مردم است.

از این دست افراد بسیار بودند که در صف بیان دغدغه‌ها و مشکلاتشان ایستادند و خوشحال از اینکه به دور از بروکراسی اداری و تشریفات‌ بدون واسطه و چهره به چهره با فرماندار و جمع کثیری از مدیران این شهرستان، درباره مسائل و مشکلاتشان گفت و گو کنند.

در برنامه میز خدمت، فرماندار ویژه ملایر با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت و گو کرد که در این آئین معاون سیاسی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار ملایر، بخشدار مرکزی، جمع کثیری از مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و دیگر نهادهای اجرایی شهرستان حضور داشتند و بدون واسطه به مسائل و مشکلات مردم پاسخ دادند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در برنامه میز خدمت حضور یافت و با جمعی از شهروندان گفت و گو کرد.

میز خدمتی از جنس تبلور مردم‌داری دولت در ملایر

میز خدمت همچنان در ملایر استمرار دارد

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی و ارتباط بی‌واسطه با مردم، امروز /جمعه/ میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در نماز جمعه ملایر برپا شد.

“سلمان اسماعیلی” افزود: با برپایی میز خدمت در نماز جمعه ملایر زمینه دیدار مستقیم و بدون تشریفات اقشار مختلف مردم با مدیران این شهرستان فراهم شد.

وی با بیان اینکه این سومین میز خدمت در شهر ملایر است که با هدف پیگیری و حل مشکلات و دیدار چهره به چهره و بی‌واسطه با مردم برپا می‌شود، بیان کرد: با حضور در مناطق حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار شهر و روستاها در قالب برنامه میز خدمت، تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مختلف در مناطق شهر را احصا و پیگیری کنیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: حضور ما و مجموعه مدیران در محله‌ها و مناطق مختلف شهر در قالب میز خدمت، برای این است که به خودمان و مسئولان یادآوری کنیم مردم ولی نعمتان ما و شایسته بهترین خدمات هستند.

میز خدمتی از جنس تبلور مردم‌داری دولت در ملایر

اسماعیلی گفت: برپایی میز خدمت در نقاط مختلف شهرستان همچنان استمرار دارد و مجموعه مدیران این شهرستان مردمی و انقلابی هستند و درب اتاق آنها به روی مردم باز است.

وی با بیان اینکه مصوبات میز خدمت تا مرحله اجرا به طور جد مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد، گفت: نخستین میز خدمت در روستای ازناو و دومین در منطقه نفت سیاه ملایر برگزار و مصوبات خوبی به همراه داشت.

به گزارش ایرنا؛ برنامه هفتگی میز خدمت با تدبیر فرماندار ویژه ملایر در نقاط مختلف شهرستان استمرار دارد و تمامی مصوبات این برنامه‌ها طبق تاکید فرماندار مورد پیگیری و اجرا قرار می‌گیرد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.