امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 37477
  پرینت تاریخ انتشار : 15 آوریل 2022 - 19:55 | 40 بازدید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

آمار روزانه فوتی کرونا در استان همدان صفر شد

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در این استان صفر شد به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا گزارش نشده است. «علیرضا توقیری» روز جمعه  افزود: آمار متوفیان ناشی از ابتلا به کرونا در استان […]

آمار روزانه فوتی کرونا در استان همدان صفر شد

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در این استان صفر شد به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا گزارش نشده است.

«علیرضا توقیری» روز جمعه  افزود: آمار متوفیان ناشی از ابتلا به کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، سه هزار و ۳۲۶ نفر است.

وی ادامه داد: همچنین با شناسایی ۶۵ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۲۹۱ نفر رسید.

توقیری اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۴۱۷ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی.سی.یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۳۵۹ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۶۸ هزار و ۹۸۴ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان هم اینک شهرستان های فامنین و نهاوند در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.