امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 37462
  پرینت تاریخ انتشار : 15 آوریل 2022 - 13:55 | 16 بازدید
فرماندار ویژه ملایر خبر داد

افتتاح پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر با حضور وزیر علوم

به گزارش همدان نوین، فرماندار ویژه ملایر خبر داد از سفر دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به این شهرستان خبر داد و گفت: در این سفر ۲ پروژه پژوهشکده انگور و کشمش در فاز نخست و مرکز همایش‌های دانشگاه ملی ملایر به بهره‌برداری می‌رسد. ب سلمان اسماعیلی با بیان اینکه شهرستان ملایر روز […]

افتتاح پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر با حضور وزیر علوم

به گزارش همدان نوین، فرماندار ویژه ملایر خبر داد از سفر دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به این شهرستان خبر داد و گفت: در این سفر ۲ پروژه پژوهشکده انگور و کشمش در فاز نخست و مرکز همایش‌های دانشگاه ملی ملایر به بهره‌برداری می‌رسد.

ب سلمان اسماعیلی با بیان اینکه شهرستان ملایر روز شنبه ۲۷ فروردین ماه میزبان وزیر علوم است، اظهار کرد: پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر سال گذشته به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار ساخته شد.

اسماعیلی از این پژوهشکده بعنوان معتبرترین مرکز پژوهش‌های بنیادی و کاربردی کشور یاد کرد و افزود: این پژوهشکده در حوزه علوم و فناوری انگور و کشمش و کشاورزی، می‌تواند سهم دانش‌ بنیان‌ها را ارتقا دهد.

وی بیان کرد: در سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و استاندار همدان به دانشگاه ملایر، پروژه مرکز همایش‌های شهید رسول حیدری نیز به بهره‌برداری می‌رسد که ۲۱ میلیارد تومان برای احداث این پروژه هزینه شده است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه ظرفیت سالن اصلی مرکز همایش‌های دانشگاه ملایر ۴۵۰ نفر و سالن جانبی آن ۱۵۰ نفر است، گفت: این مرکز در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع احداث شده است.

وی ادامه داد: در این سفر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه ملایر، آئین تکریم و معارفه رئیس این دانشگاه نیز برگزار می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد: دانشگاه ملایر یکی از ظرفیت‌های خوب علمی در این شهرستان است که به عنوان موتور محرک رشد و توسعه علمی، اقتصادی و فرهنگی ملایر محسوب می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر آغاز عملیات اجرایی ۵۵۲ واحد در قالب نهضت ملی مسکن در این شهرستان را از دیگر برنامه های این سفر برشمرد و خاطر نشان کرد: ۵۰۲ واحد از این ۵۵۲ واحد برای متقاضیان ملایری است که در طرح نهضت ملی ثبت‌نام کردند و ۵۰ واحد نیز برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان در بیش از ۲۰ روستا احداث خواهد شد.

وی در ادامه مطرح کرد: خانه بوم‌گردی سامن با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان در زمینی به مساحت هزار و ۱۰۰ مترمربع و اشتغالزایی ۱۵ نفر نیز در جریان این سفر افتتاح خواهد شد.

اسماعیلی همچنین افتتاح دو طرح توسعه معدن سرمک با اعتباری افزون بر ۴۱۱ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۷۰ نفر را از دیگر برنامه های این سفر برشمرد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.