امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 37400
  پرینت تاریخ انتشار : 06 آوریل 2022 - 22:02 | 17 بازدید
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان

نجاتگران هلال احمر همدان به ۸۴ مصدوم در نوروز ۱۴۰۱ امدادرسانی کردند

به گزارش همدان نوین، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه نجاتگران هلال احمر استان در طرح نوروزی امسال به ۸۴ مصدوم امداد رسانی کردند گفت: تعدادی از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدندو ۱۴ نفر به علت شدت آسیب دیدگی و جراحات وارده به بیمارستانها و مراکز درمانی انتقال […]

نجاتگران هلال احمر همدان به ۸۴ مصدوم در نوروز ۱۴۰۱ امدادرسانی کردند

به گزارش همدان نوین، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه نجاتگران هلال احمر استان در طرح نوروزی امسال به ۸۴ مصدوم امداد رسانی کردند گفت: تعدادی از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدندو ۱۴ نفر به علت شدت آسیب دیدگی و جراحات وارده به بیمارستانها و مراکز درمانی انتقال یافتند.

حمید عرفی یگانه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا نیمه فروردین امسال ۶۲ ماموریت امدادی توسط ۲۵۱ نفر از نجاتگران در مسیرهای ارتباطی استان همدان انجام شده است که پنج مورد از این عملیات ها رها سازی مصدوم از داخل خودرو با استفاده از دستگاه ست هیدرولیک بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: در این مدت ۱۰ عملیات در زمینه شهری، ۲۶ مورد در حوادث و تصادفات جاده ای، ۲ مورد از عملیات ها در کوهستان انجام شده است و ۲۴ نفر از مراجعان از خدمات حضوری جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

عرفی یگانه با اشاره به اینکه در طول طرح خدمات نوروزی ۱۰۰ نفر از مسافران در راه مانده توسط نجاتگران این جمعیت اسکان داده شده اند گفت: شماری از این افراد برای استراحت کوتاه و پیشگیری از حوادث رانندگی اسکان داده شدند.

وی اضافه کرد: نوروز امسال ۲۵۱ نفر از نجاتگران در قالب ۷۱ تیم عملیاتی در مسیرهای ارتباطی استان همدان کار امداد رسانی به مسافرین نوروزی را بر عهده داشتند.

طرح ملی امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته شروع شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه داشته‌ است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.