امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 37364
  پرینت تاریخ انتشار : 04 آوریل 2022 - 12:32 | 14 بازدید
مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

ثبت نخستین اهدای عضو ۱۴۰۱ در همدان

به گزارش همدان نوین، مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: نخستین اهدای عضو ۱۴۰۱ همدان با کمک به سه بیمار نیازمند رقم خورد. مجید حمیدی  در همدان از ثبت نخستین اهدای عضو ۱۴۰۱ همدان خبر داد و اظهار کرد: اعضای بدن مرحوم مهدی حاجیلویی از شهرستان همدان به بیماران […]

ثبت نخستین اهدای عضو ۱۴۰۱ در همدان

به گزارش همدان نوین، مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: نخستین اهدای عضو ۱۴۰۱ همدان با کمک به سه بیمار نیازمند رقم خورد.

مجید حمیدی  در همدان از ثبت نخستین اهدای عضو ۱۴۰۱ همدان خبر داد و اظهار کرد: اعضای بدن مرحوم مهدی حاجیلویی از شهرستان همدان به بیماران نیازمند به پیوند، زندگی دوباره بخشید و با عمل خیر خانواده آن مرحوم نخستین اهدای عضو سال جدید استان همدان رقم خورد.

وی ضمن قدردانی از خانواده مرحوم حاجیلویی گفت: مهدی حاجیلویی ۴۴ ساله به دلیل خونریزی مغزی CVA بستری شده بود که با تشخیص مرگ مغزی، بزرگواری خانواده سخاوتمندش همزمان با آغاز رویش شکوفه‌های بهاری با خزان زودهنگام پدر خانواده، کبد و دو کلیه به بیماران نیازمند اهدا شد و به سه نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.

مسؤول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه  علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و شکیبایی برای خانواده داغدارش مسئلت داریم اضافه کرد: قدردان تیم پرتلاش بیمارستان بعثت نیز در انجام این عمل خیر هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد با فرهنگسازی و نهادینه شدن عمل خیر و خداپسندانه اهدای عضو، افراد بیشتری امکان زندگی دوباره داشته باشند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.