امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 37293
  پرینت تاریخ انتشار : 28 مارس 2022 - 14:41 | 21 بازدید
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت:

انجام ۷۱ مورد اسکان اضطراری در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون، ۷۱ مورد اسکان اضطراری در پایگاه‌های هلال احمر همدان صورت گرفته است. علی سنجربگی در همدان اظهار کرد: هلال احمر در قالب ۱۶ پایگاه ثابت و موقت جاده‌ای، یک جایگاه امداد هوایی، یک پایگاه امداد و نجات کوهستان […]

انجام ۷۱ مورد اسکان اضطراری در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون، ۷۱ مورد اسکان اضطراری در پایگاه‌های هلال احمر همدان صورت گرفته است.

علی سنجربگی در همدان اظهار کرد: هلال احمر در قالب ۱۶ پایگاه ثابت و موقت جاده‌ای، یک جایگاه امداد هوایی، یک پایگاه امداد و نجات کوهستان و یک تیم واکنش سریع فعال است.

وی با بیان اینکه در طرح ملی امداد و نجات نوروزی دو طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و خدمات بشر دوستانه فعال است افزود: ۹ پایگاه ثابت و موقت داریم که هفت پایگاه ثابت و دو پایگاه موقت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۴۹ مورد ماموریت امداد و نجات و ۷۱ مورد اسکان اضطراری داشتیم.

وی اضافه کرد: در ارائه خدمات ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تا ۸ صبح امروز ۱۸ هزار و ۱۸۰ نفر از خدمات پایگاه‌های هلال احمر بهره‌مند شدند.

سنجربگی با بیان اینکه در امداد کوهستان یک مورد حادثه نیز داشتیم عنوان کرد: از مسافران تقاضامندیم رعایت قوانین و مقررات را داشته باشند تا از هرگونه حوادث ناگواری جلوگیری شود.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.