امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 37231
  پرینت تاریخ انتشار : 26 مارس 2022 - 11:53 | 15 بازدید
استاندار همدان:

از طرح‌ها و برنامه‌های شورای شهر حمایت می‌شود

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: از هرگونه برنامه و طرح که ارزش افزوده‌ و درآمد پایداری برای شهر همدان به همراه داشته باشد، استقبال می‌شود. به گزارش روز شنبه ،«علیرضا قاسمی فرزاد» در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر همدان افزود: انتظار می‌رود، مجموعه مدیریتی شهری در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم همسو […]

از طرح‌ها و برنامه‌های شورای شهر حمایت می‌شود

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: از هرگونه برنامه و طرح که ارزش افزوده‌ و درآمد پایداری برای شهر همدان به همراه داشته باشد، استقبال می‌شود.

به گزارش روز شنبه ،«علیرضا قاسمی فرزاد» در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر همدان افزود: انتظار می‌رود، مجموعه مدیریتی شهری در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم همسو و هماهنگ باشد.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر فعلی متفاوت از شوراهای قبل است، زیرا متصل و به نام شورای انقلاب است، یعنی کسانی که می‌خواهند عمل انقلابی انجام دهند.

قاسمی فرزاد ابراز امیدواری کرد که اقدامات خارق‌العاده و قابل توجه در حوزه مدیریت شهری توسط شورای شهر فعلی صورت گیرد.

استاندار همدان با اشاره به اهمیت پیگیری تکمیل بیمارستان یک هزار تختخوابی همدان افزود: چند هدف از جمله جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در خلال این پروژه در دستورکار است که باید با جدیت انجام شود.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمارستان هزار تختخوابی خود یک شهرک سلامت و میزان رفت‌وآمد گردشگران سلامت در آنجا نیز بسیار است، باید تغییراتی در بافت فرهنگی منطقه‌ بیمارستان هزار تختخوابی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: ایجاد یک ساختار جدید و هویت تازه‌ به منطقه‌ بسیار ضروری است تا بتواند برای منطقه نیز یک ارزش افزوده ایجاد کند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: وجود یک سرمایه‌گذاری کلان و قابل توجه برای مجموعه مدیریت شهری نیاز است که بتوانند با مشارکت بخش خصوصی بیمارستان هزار تختخوابی را انجام دهند.

قاسمی فرزاد گفت: تعیین تکلیف میدان بار همدان نیز یکی از برنامه‌هایی است که باید در دستور کار شورای شهر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به مسئولیتی که بر عهده ما قرار دارد باید از طریق قانونی و منطقی مسائل و مشکلات مردم و شهر را حل و فصل کنیم.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.