امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 37223
  پرینت تاریخ انتشار : 25 مارس 2022 - 23:11 | 20 بازدید
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر

اتصالی برق آسانسور دست ساز در ملایر حادثه آفرید

به گزارش همدان نوین، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر از وقوع حریق در  اتاقک آسانسور منزل مسکونی چهار طبقه در خیابان آرش ملایر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت. محمود رضا ملکی  اظهار کرد: پس از گزارش این حادثه در حوالی ظهر امروز به ستاد فرماندهی آتشنشانی ملایر، […]

اتصالی برق آسانسور دست ساز در ملایر حادثه آفرید

به گزارش همدان نوین، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر از وقوع حریق در  اتاقک آسانسور منزل مسکونی چهار طبقه در خیابان آرش ملایر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

محمود رضا ملکی  اظهار کرد: پس از گزارش این حادثه در حوالی ظهر امروز به ستاد فرماندهی آتشنشانی ملایر، بلافاصله آتشنشانان ایستگاه شهرک و مرکزی برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.
ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشت،ادامه داد: با توجه به دود گرفتگی شدید داخل ساختمان آتش‌نشانان همه ساکنین را از واحدها خارج کرده و ضمن قطع برق ساختمان، اقدام به اطفا حریق اتاقک آسانسور کردند.
وی با اشاره به اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی است، گفت: به نظر می رسد اتصالی برق آسانسور دست ساز و غیر استاندارد و سرایت حریق به اسباب و اثاثیه که غیر اصولی و برخلاف ضوابط در اتاقک آسانسور دپو شده بود، علت بروز این حادثه باشد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.