امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 37220
  پرینت تاریخ انتشار : 25 مارس 2022 - 23:09 | 22 بازدید
سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند

کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک در نهاوند

به گزارش همدان نوین، سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند از انهدام یک باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف مقدار تقریبی ۱۶ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد. سرهنگ ذبیح‌الله درویشی درتشریح این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نهاوند در راستای اجرای طرح‌های مستمر و مقطعی مبارزه با موادمخدر و با […]

کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک در نهاوند

به گزارش همدان نوین، سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند از انهدام یک باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف مقدار تقریبی ۱۶ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ذبیح‌الله درویشی درتشریح این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نهاوند در راستای اجرای طرح‌های مستمر و مقطعی مبارزه با موادمخدر و با محوریت برخورد با افراد سودجویی که در امر تهیه و توزیع مواد فعالیت دارند پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بکارگیری امکانات قانونی و سازمانی در نهایت یک باند تهیه و توزیع موادمخدر را در یکی از محلات شهر نهاوند شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و موفق پلیسی، سه نفر از اعضای اصلی باند را در مخفی‌گاهشان دستگیر کردند که در بازرسی از محل، مقدار تقریبی ۱۶ کیلوگرم تریاک و مقادیری اقلام و تجهیزات توزیع موادمخدر نیز کشف شد.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با تقدیر از تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، خاطرنشان کرد: پرونده قضائی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی و قضایی در حال رسیدگی و انجام است.

 

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.