امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 37214
  پرینت تاریخ انتشار : 20 مارس 2022 - 21:48 | 19 بازدید
فرماندار:

جهش شتابان تولید و صنعت ملایر نیازمند مشارکت فعالان اقتصادی است

به گزارش همدان نوین، فرماندار ویژه ملایر گفت: اگر بخواهیم تولید را در این شهرستان گسترش و جهش شتابان صنعت را شاهد باشیم، این امر جز با مشارکت فعالان اقتصادی و صنعتگران محقق نمی‌شود.  “سلمان اسماعیلی” در جمع فعالان اقتصادی و صنعتگران شهرستان ملایر اظهار داشت: بنا داریم با حضور و مشارکت فعالان اقتصادی این […]

جهش شتابان تولید و صنعت ملایر نیازمند مشارکت فعالان اقتصادی است

به گزارش همدان نوین، فرماندار ویژه ملایر گفت: اگر بخواهیم تولید را در این شهرستان گسترش و جهش شتابان صنعت را شاهد باشیم، این امر جز با مشارکت فعالان اقتصادی و صنعتگران محقق نمی‌شود.

 “سلمان اسماعیلی” در جمع فعالان اقتصادی و صنعتگران شهرستان ملایر اظهار داشت: بنا داریم با حضور و مشارکت فعالان اقتصادی این شهرستان از طراحی تا ایده‌پردازی و اجرا، یک نظام فکری مشترک مسائل ملایر را کشف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با مشارکت نخبگان، فعالان اقتصادی و دانشگاهیان، باید یک نظام حل و کشف مساله داشته باشیم، افزود: امروز تمامی مشکلات فرهنگی و اجتماعی ریشه اقتصادی دارد و باید برای رفع آن تلاش کنیم.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: با مشارکت صنعتگران و فعالان اقتصادی باید به یک سند تحول و نقشه راه برسیم.

اسماعیلی گفت: شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلفی همچون صنعت، کشاورزی، بهداشت و درمان، گردشگری و موقعیت جغرافیایی مملو از نعمت و استعداد است و فرهنگ بالای مردم، فرهنگ خوب کار، سهم بالای این شهرستان از اقتصاد و تولید استان و فعالیت صنعتگران خوب، محرک این رشد و توسعه است.

فرماندار: جهش شتابان تولید و صنعت ملایر نیازمند مشارکت فعالان اقتصادی است

به گفته وی، هر کاری که بتوانیم در راستای رفع موانع، گسترش تولید و پشتیبانی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان انجام دهیم، دریغ نخواهیم کرد که این وظیفه ذاتی و رسالت تاریخی ما است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه با تمام توان از سرمایه‌گذاری و تولید حمایت و پشتیبانی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بدون شک با تکیه بر کارهای عادی و روزمره نمی‌توان تحول ایجاد کرد و باید در این حوزه حرکت جهشی و شتابان را دنبال کنیم.

وی یادآور شد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، وظیفه دولت در حوزه اقتصاد، مدیریت، نظارت، هدایت و پشتیبانی است که در این رابطه دولت سیزدهم اقدامات اثرگذاری را انجام داده است.

چرخ تولید ملایر با پشتکار صنعتگران می‌چرخد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: چرخ تولید و صنعت این شهرستان با تلاش و پشتکار صنعتگران همچنان می‌چرخد و بستر برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار مهیا است.

حجت الاسلام “احد آزادیخواه” اظهار داشت: سیاست کلی نظام و دولت مردمی بر این است که هیچ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل نباشد.

وی با بیان اینکه به وجود صنعتگران و فعالان اقتصادی در این عرصه افتخار می‌کنیم، افزود: انقلاب اسلامی شکل گرفت تا محرومیت از بین برود و این امر محقق نمی‌شود، مگر آنکه صنعتگران پیشگام باشند.

فرماندار: جهش شتابان تولید و صنعت ملایر نیازمند مشارکت فعالان اقتصادی است

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: راز و نیاز و دعای صنعتگران و فعالان اقتصادی، همین ایجاد اشتغال و نان بردن سر سفره کارگران است که باید بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرند.

حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه با وجود سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در این شهرستان نیاز به سرمایه‌گذار خارجی نداریم، گفت: سیاست ما بر این است که از سرمایه‌گذاران داخل این شهرستان حمایت کنیم و برای طرح توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی همچون بافتینه و بافتسان، واحدهای فروسیلیس، معادن سرمک، کیان‌کرد و دیگر واحدهای بزرگ صنعتی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: مجوز نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی را اخذ کردیم تا زیرساخت‌های لازم برای صنعتگر و تولیدکننده در این شهرستان مهیا شود.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: باید با وحدت و همدلی و نگاهی نو، بهتر از گذشته برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید تلاش کنیم.

فرماندار: جهش شتابان تولید و صنعت ملایر نیازمند مشارکت فعالان اقتصادی است

صنعت باید بر اساس آمایش سرزمینی توسعه یابد

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: نشست‌های متعددی برای چاره‌جویی و رفع موانع تولید با فعالان اقتصادی این شهرستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات این حوزه باز کنیم.

هادی بیگی‌نژاد” با تاکید بر اینکه چرخه ارزش افزوده صنعت باید تکمیل شود، راه ثروت‌آفرینی را ایجاد صنایع پایین دستی عنوان کرد و افزود: مجلس در حال رفع قوانین دست و پاگیر حوزه تولید است.

وی ضمن آسیب شناسی شرایط اقتصادی کشور، یکی از دلایل وضع موجود را صرف درآمدهای حاصل از فروش ثروت‌های خدادادی در امور جاری و غفلت از سرمایه‌گذاری دانست و تاکید کرد: باید منابع طبیعی خود را به سرمایه‌های مولد تبدیل کنیم و به تکمیل زنجیره ارزش توجه جدی داشته باشیم.

فرماندار: جهش شتابان تولید و صنعت ملایر نیازمند مشارکت فعالان اقتصادی است

به گزارش ایرنا؛ در این آئین که مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان همدان حضور داشتند، صاحبان مشاغل و کارخانه‌داران آجر شهرستان ملایر از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس، در خصوص “اصلاح و کاهش گاز بهای مصرفی کوره‌های آجر سراسر کشور به ویژه این شهرستان تقدیر کردند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.