امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 37208
  پرینت تاریخ انتشار : 20 مارس 2022 - 21:30 | 19 بازدید
استاندار همدان:

ایستگاه‌ نوروزی مبادی ورودی شهرها برای کاهش تصادفات ایجاد شده است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان از احداث ایستگاه‌های نوروزی در ورودی شهرهای استان برای کاهش تصادفات خبر داد و گفت: خودروهای عبوری که قصد ورود به شهرها را دارند، با توقف و رفع خستگی در این ایستگاه‌ها دوباره به مسیر خود ادامه خواهند داد. «علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز یک‌شنبه در بازدید از بخش‌های مختلف ستادهای […]

ایستگاه‌ نوروزی مبادی ورودی شهرها برای کاهش تصادفات ایجاد شده است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان از احداث ایستگاه‌های نوروزی در ورودی شهرهای استان برای کاهش تصادفات خبر داد و گفت: خودروهای عبوری که قصد ورود به شهرها را دارند، با توقف و رفع خستگی در این ایستگاه‌ها دوباره به مسیر خود ادامه خواهند داد.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز یک‌شنبه در بازدید از بخش‌های مختلف ستادهای استقبال از مسافرین نوروزی استان همدان با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای جلوگیری و کاهش سوانح احتمالی اندیشیده شده است، افزود: امکاناتی نیز برای فرزندان مسافران فراهم شده تا در ایستگاه‌های نوروزی تفریح و در کنار خانواده رفع خستگی کنند.

وی با بیان اینکه خدمات بهداشتی و راهنمایی‌های لازم با استقرار پلیس و اورژانس به مسافران ارائه می‌شود، تصریح کرد: انجام طرح‌ها و اقدامات انجام شده میزان حوادث و تصادفات را کاهش خواهد داد.

استاندار همدان یکی از مشکلات هر ساله در سفرهای نوروزی کشور را میزان تصادفات و سوانح رانندگی دانست و گفت: بنا به تاکید رییس جمهور، باید تلاش شود که میزان تصادفات و به دنبال آن میزان تلفات به طور جدی کاهش یابد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: مسافران نوروزی برای داشتن سفری ایمن برای خود و خانواده با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به کاهش میزان تصادفات کمک کنند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.