امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37196
  پرینت تاریخ انتشار : 15 مارس 2022 - 18:11 | 20 بازدید
سرپرست فرمانداری اسدآباد هشدار داد:

برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی در چهارشنبه سوری

به گزارش همدان نوین، سرپرست فرمانداری  اسدآباد از برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی در چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: آرامش و امنیت مردم خط قرمز ما  بوده و بدون هیچ اغماضی با  مخلان و هنجارشکنان  آرامش و امنیت مردم  شهر در آیین چهار شنبه سوری برخورد خواهد شد. حسین‌علی شرکائی  اظهار کرد: با […]

برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی در چهارشنبه سوری

به گزارش همدان نوین، سرپرست فرمانداری  اسدآباد از برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی در چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: آرامش و امنیت مردم خط قرمز ما  بوده و بدون هیچ اغماضی با  مخلان و هنجارشکنان  آرامش و امنیت مردم  شهر در آیین چهار شنبه سوری برخورد خواهد شد.

حسین‌علی شرکائی  اظهار کرد: با توجه به پیش‌رو بودن مراسم چهارشنبه سوری، ضمن آنکه از جشن‌ها و فضاهای شاد، مفرح و سالم استقبال می‌کنیم و مخالف شادی مردم نیستیم اما حفظ امنیت و سلامت مردم و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار ارجحیت داشته و این مهم در دستور کار دستگاه‌های ذی ربط قرار دارد.

وی با تاکید بر والدین نسبت به توجه ویژه به رفتار و اقدامات فرزندان خود برای جلوگیری از رفتارهای پرخطر در آیین چهار شنبه سوری تصریح کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را از خطرات مواد محترقه و آتش‌زا آگاه کرده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند چرا که همراهی خانواده‌ها و قانون‌مداری شهروندان باعث می‌شود چهارشنبه آخر سال در امنیت کامل و به آرامی سپری شود.

شرکائی  یاد آور شد: از تمامی  مردم دعوت می‌شود با احترام به قانون، برای حفظ و تأمین آرامش و امنیت شهر و سلامت خانواده خود احساس مسئولیت نموده تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در آخر سال نباشیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.