امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37193
  پرینت تاریخ انتشار : 15 مارس 2022 - 18:05 | 16 بازدید

نشان نوروز ۱۴۰۱ همدان به دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو اهدا شد

به گزارش همدان نوین، نشان نوروز ۱۴۰۱ همدان در آیین جهانی نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور از سوی «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان به «حجت الله ایوبی» دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران اهدا شد.  دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران در حاشیه آیین جهانی نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور که از همدان آغاز شده […]

نشان نوروز ۱۴۰۱ همدان به دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو اهدا شد

به گزارش همدان نوین، نشان نوروز ۱۴۰۱ همدان در آیین جهانی نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور از سوی «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان به «حجت الله ایوبی» دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران اهدا شد.

 دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران در حاشیه آیین جهانی نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور که از همدان آغاز شده است افزود: نوروز نماد همبستگی میان ملت‌های منطقه است و اقوام کشورمان سفیران گفت‌وگو، صلح و فرهنگ ایرانی در جهان هستند.

«حجت الله ایوبی» خاطر نشان کرد: نوروز ۱۴۰۱ با چند مساله مهم پیوند خورده است که نخست محور گردشگری تاریخ و تمدن غرب کشور است که سال گذشته افتتاح شد و برنامه‌های متعددی در سه شهر همدان، کرمانشاه و سنندج برگزار می شود.

وی اظهار داشت: نوروز با جهان‌شهرهای ایرانی پیوند خورده چراکه سه شهر یاد شده در مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایرانی در غرب کشور به عنوان مسیری استثنایی، دیدنی، مهم، تاریخی و کهن قرار دارد.

ایوبی تصریح کرد: همدان امسال به شهرهای یادگیرنده می پیوندد، سنندج شهرخلاق در موسیقی است و کرمانشاه نیز به عنوان شهر خلاق در عرصه خوراک پذیرفته شده است.

استان همدان با داشتن بیش از یک هزار ۸۰۰ جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری، در دسته پنج استان گردشگر پذیر کشور قرار دارد.

آیین جهانی نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور صبح امروز(سه‌شنبه) با محوریت معرفی آداب و رسوم این مناسبت و با حضور گروه‌های منتخبی از اقوام مختلف ایرانی و مهمانانی از یونسکو  در شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران آغاز شد.

این رویداد در راستای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری غرب کشور در عرصه ملی و بین المللی در مسیر تهران – همدان – کرمانشاه – سنندج برگزار می شود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.