امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37134
  پرینت تاریخ انتشار : 08 مارس 2022 - 19:12 | 17 بازدید
استاندار:

استمرار پروازهای فرودگاه همدان مستلزم حمایت و مشارکت مردم است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با اشاره به پیگیری‌های چهار ماهه برای برقراری دوباره پروازهای فرودگاه همدان، گفت: با همکاری وزارت راه و شهرسازی ۲ خط پروازی از امروز در این فرودگاه برقرار شد که استمرار این پروازها مشارکت مردم را می‌طلبد. علیرضا قاسمی فرزاد روز سه‌شنبه در آیین برقراری دوباره پروازهای فرودگاه همدان، […]

استمرار پروازهای فرودگاه همدان مستلزم حمایت و مشارکت مردم است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با اشاره به پیگیری‌های چهار ماهه برای برقراری دوباره پروازهای فرودگاه همدان، گفت: با همکاری وزارت راه و شهرسازی ۲ خط پروازی از امروز در این فرودگاه برقرار شد که استمرار این پروازها مشارکت مردم را می‌طلبد.

علیرضا قاسمی فرزاد روز سه‌شنبه در آیین برقراری دوباره پروازهای فرودگاه همدان، افزود: با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی، مسوولان هواپیمایی کشور و اقدامات مدیریت و کارکنان فرودگاه همدان، در گام نخست ۲ پرواز برای فرودگاه در نظر گرفته شده که در صورت استقبال مسافران تعداد این پروازها افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در طول ۲ سال گذشته فرودگاه همدان به خاطر همه گیری ویروس کرونا تعطیل بود، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده در چهار ماه گذشته و مکاتبات انجام شده با وزیر راه و شهرسازی سر انجام، فرودگاه همدان احیا و خطوط پروازی  برقرار شد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه ایجاد ایرلاین (خط پرواز) هدف اصلی ما برای فرودگاه همدان است، تصریح کرد: با راه اندازی خط پروازی در همدان، در زمان کمبود مسافر نیز خدمات حمل و نقل هوایی می‌تواند به استان های دیگر ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی ۲ ساله این فرودگاه عواقب زیادی داشت، تاکید کرد: با برقراری پروازهای فرودگاه همدان، زمینه مناسب برای توسعه حوزه گردشگری، رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در استان فراهم می‌شود.

 

مردم همدان لایق بهترین خدمات هستند

استاندار همدان با اشاره به اینکه از هرگونه اقدام و خدمت برای مردم همدان دریغ نخواهد شد؛ زیرا لایق بهترین‌ها هستند، گفت: در حال حاضر پروازهای ۲ سویه همدان-مشهد و همدان-کیش از این فرودگاه برقرار شده و مسافران می‌توانند در این ایام از خدمات پروازی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: پروازهای مسیر همدان و مشهد مقدس در روزهای سه شنبه و جمعه و همچنین پروازهای همدان به جزیره کیش نیز در روزهای یک‌شنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.

قاسمی فرزاد برنامه ای بودن این پروازها را یک مزیت برشمرد و افزود: در طول ۱۰ سال گذشته پروازهای فرودگاه همدان چارتری بود و هیچ پرواز برنامه‌ای نداشتیم که از این به بعد شاهد پرواز های برنامه ای از این فرودگاه هستیم.

وی تاکید کرد: پیگیری و تلاش برای برقراری پروازها از سوی مسوولان و وزارت را ه انجام شده و پایداری آن حمایت مردم را می‌طلبد.

 

گام بعدی راه‌اندازی پروازهای بین‌المللی فرودگاه همدان است

استاندار همدان با تاکید بر اینکه استقبال مردم از این پروازها بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: اگر مردم استقبال کنند پرواز های عتبات عالیات را همزمان با موسم حج برقرار می‌کنیم.

وی ادامه داد: مردم همدان با ایمان و لایق بهترین ها هستند و باید امکانات تسهیلی برای آن‌ها فراهم شود.

قاسمی فرزاد افزود: نخستین مسافران پرواز امروز، گردشگرانی از کشور عراق و سلیمانیه بودند که نشان می دهد برقراری این پروازها کمک بسیاری به توسعه و رونق صنعت گردشگری می‌کند.

وی تاکید کرد: با امکاناتی که فرودگاه همدان دارد، کمک زیادی به جابه‌جایی مسافران در منطقه غرب کشور می کند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.