امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37081
  پرینت تاریخ انتشار : 03 مارس 2022 - 10:13 | 16 بازدید
رئیس کمیته ورزش های الکترونیک همدان

برگزاری رویداد “پروتایم” ورزش های الکترونیک در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس کمیته ورزش های الکترونیک همدان گفت: مهم‌ترین رویداد بازی های رایانه‌ای در استان همدان در قالب مستند برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد. سینا بیدمشکی ضمن اشاره به این‌که رویداد “پرو تایم” با هدف معرفی حرفه‌ای ترین گیمرهای استان همدان از پنجشنبه ۱۲ اسفند  شروع به کار خواهد […]

برگزاری رویداد “پروتایم” ورزش های الکترونیک در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس کمیته ورزش های الکترونیک همدان گفت: مهم‌ترین رویداد بازی های رایانه‌ای در استان همدان در قالب مستند برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد.

سینا بیدمشکی ضمن اشاره به این‌که رویداد “پرو تایم” با هدف معرفی حرفه‌ای ترین گیمرهای استان همدان از پنجشنبه ۱۲ اسفند  شروع به کار خواهد کرد، اظهار داشت: مسابقات PES2021 و FIFA2022 طی دو هفته با حضور برترین گیمرهای استان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور گیمرها زیر ذره بین فیلم‌برداران برگزار خواهد شد و تمامی واکنش‌های گیمرها به همراه بیوگرافی آن‌ها در قالب یک مستند و برنامه reality show همانند برنامه جوکر پس از ایام نوروز از طریق شبکه های اجتماعی و تلویزیونی پخش می‌شود.

رئیس ورزش های الکترونیک همدان با بیان این‌که چنین رویدادی تاکنون در کشور برگزار نشده، گفت: ۱۶ نفر برتر مسابقات به برنامه تلویزیونی “پروتایم” راه خواهند یافت و ۳ نفر برتر هر کدام از دو بازی به عنوان چهره‌های ماندگار استان در صفحات رسمی ورزش های همگانی، بیلبورد های شهری و رسانه ها معرفی خواهند شد.

وی با تاکید بر این‌که ترویج ورزش های الکترونیک در کشور موجب می‌شود دیدگاه‌های منفی بر روی بازی‌های رایانه کم‌تر شود و می‌بایست در بخش بانوان فعالیت بیشتری داشته باشیم، تصریح کرد: در یک روز جداگانه با برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات که با حضور مقامات عالی رتبه استان همدان برگزار خواهد شد از عنوان‌داران مسابقات تجلیل به عمل خواهد آمد.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: این مسابقات استانی است و در پلتفرم پلی استیشن ۴ به همراه آخرین نسخه بروزرسانی بازی‌ها با همکاری هیئت ورزش های همگانی استان و کمیته ورزش های الکترونیک و اتحادیه محصولات فرهنگی و گروه هنری اورانوس به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: دیگر گیمرهای استان همدان که فکر می‌کنند در میان برترین گیمرهای استان همدان حرفی برای گفتن دارند می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۱۸۲۲۲۰۰۵۷ اقدام به ثبت نام کنند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.