امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 35352
  پرینت تاریخ انتشار : 24 ژانویه 2022 - 17:10 | 446 بازدید
رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

۶ نمایش برای بخش خردسال جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزیده شد

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از انتخاب ۶ نمایش در بخش مسابقه تئاتر خردسال خبر داد و گفت: هیات انتخاب از بین ۲۵ اثر، این نمایش ها را برگزیدند. «احمدرضا احسانی» روز دوشنبه  اظهار داشت: «آناهیتا غنی‌زاده»، «الکا هدایت» و «هادی حسنعلی» اعضای هیات انتخاب […]

۶ نمایش برای بخش خردسال جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزیده شد

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از انتخاب ۶ نمایش در بخش مسابقه تئاتر خردسال خبر داد و گفت: هیات انتخاب از بین ۲۵ اثر، این نمایش ها را برگزیدند.

«احمدرضا احسانی» روز دوشنبه  اظهار داشت: «آناهیتا غنی‌زاده»، «الکا هدایت» و «هادی حسنعلی» اعضای هیات انتخاب آثار بخش مسابقه تئاتر خردسال هستند.

وی اضافه کرد: «اتاق بازی» به نویسندگی و کارگردانی آرین ناصری‌مهر از تهران، «دینگ، دینگ، دنگ» به نویسندگی حامد زحمتکش و کارگردانی فاطمه خدابنده‌لو از شهر ری، «ساکت» به نویسندگی سمیه منجم و کارگردانی امیر تنها از لاهیجان، «مبارک و آه» به نویسندگی و کارگردانی پگاه معصومی از همدان (بر اساس طرح و ایده حسین فدایی حسین) از نمایش های راه یافته به بخش خردسال هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: «مهمان ناخوانده» به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی از تهران و «همه در یک قاب» به نویسندگی و کارگردانی شراره طیار از پردیس (بر اساس قصه‌ای از مسرور وکیلی) دیگر نمایش های این گروه ۶ گانه هستند که در جشنواره حضور می یابند.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، اسفندماه امسال به دبیری «امیر مشهدی عباس» و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.