امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 35012
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ | 17 بازدید
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان

امروز آغاز جشنواره زمستانی همدان/ از کارناوال‌های شادی تا تخفیفات زمستانی

به گزارش همدان نوین،‍  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برگزاری جشنواره زمستانی همدان از امروز ۲۷ دی تا ۱۱ بهمن ماه خبر داد. علی مالمیر امروز  با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی در همدان اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره زمستانی همدان از امروز ۲۷ دی تا ۱۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود که […]

امروز آغاز جشنواره زمستانی همدان/ از کارناوال‌های شادی تا تخفیفات زمستانی

به گزارش همدان نوین،‍  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برگزاری جشنواره زمستانی همدان از امروز ۲۷ دی تا ۱۱ بهمن ماه خبر داد.

علی مالمیر امروز  با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی در همدان اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره زمستانی همدان از امروز ۲۷ دی تا ۱۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود که برنامه‌های فرهنگی و تفریحی زیادی گنجانده شده است.

وی حرکت کارناوال شادی عروسک‌های غول پیکر و کوچک در سطح شهر همدان، جشنواره و مسابقه نقاشی کودکان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اجرای تئاتر خیابانی همراه با برنامه سنتی ساز و دهل در پیاده راه‌های شهر را از جمله برنامه‌های جشنواره دانست و گفت: مسابقه پخت انواع آش زمستانی و ترشی و مربا در باغ نظری نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان خاطرنشان کرد: بازی‌های زمستانه و اسنوموبیل سواری، مسابقه یخ نوردی در آبشار گنجنامه، مسابقه نقل‌های زمستانی، جنگ شادی، مسابقه آدم برفی و طناب کشی روی برف، اسکی و بازی‌های زمستانه، فستیوال ساخت مجسمه‌های یخی و برفی از دیگر برنامه‌هاست که امیدواریم شرایط جوی نیز همراهی کند.

وی از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در آرامگاه بوعلی سینا خبر داد و گفت: نمایشگاه سوغات و صنایع دستی نیز در پیاده راه میدان امام(ره) پیش‌بینی شده است.

مالمیر با بیان اینکه در ایام جشنواره اماکن تفریحی و اقامتی نیز تخفیفاتی را برای گردشگران و علاقمندان در نظر گرفته‌اند افزود: در این طرح هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی ۴۰ درصد تخفیف و مجتمع‌های اقامتی عباس‌آباد، گنجنامه و مجتمع گردشگری راز رنگین‌کمان دشت ۳۰ درصد تخفیف دارند.

وی تصریح کرد: سفره‌خانه‌های سنتی، دهکده تفریحی گنجنامه، مزرعه گردشگری احیایی، مرکز تفریحی رنگین‌کمان، صنوف و سوغات سرا و صنایع‌دستی نیز از تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از برگزاری جشن انقلاب، نورافشانی و اختتامیه جشنواره در ۱۱ بهمن خبر داد و گفت: این جشن مردمی ساعت ۱۶ تا ۱۸ در پیاده راه میدان امام برگزار خواهد شد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.