- تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
- دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
- اعلام جزییات تعرفههای پزشکی امسال / ویزیت پزشکان عمومی، ۱۲۶۰۰۰ تومان
- امیرعبداللهیان: ادامه ماجراجویی اسرائیل با پاسخ متقابل، فوری و گسترده همراه خواهد بود
- نماینده حزبالله در تهران: ضربات ایران به رژیم صهیونیستی تحولی بزرگ است
- هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروههای مدعی تقلب
اجازه دخالت احزاب را ندادیم
به گزارش همدان نوین، مدیرکل سابق آموزشوپرورش استان همدان گفت: اجازه دخالت احزاب در آموزشوپرورش را ندادیم. محمد پورداوود در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزشوپرورش استان همدان، اظهار کرد: تلاش کردیم یک سبک با رویکرد تعلیم و تربیت در آموزشوپرورش استان به وجود بیاوریم و اجازه دخالت به حزبها را ندهیم و از هر […]
به گزارش همدان نوین، مدیرکل سابق آموزشوپرورش استان همدان گفت: اجازه دخالت احزاب در آموزشوپرورش را ندادیم.
محمد پورداوود در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزشوپرورش استان همدان، اظهار کرد: تلاش کردیم یک سبک با رویکرد تعلیم و تربیت در آموزشوپرورش استان به وجود بیاوریم و اجازه دخالت به حزبها را ندهیم و از هر طرف سنگ خوردیم.
پورداوود با بیان اینکه ما برای پرورش نسلی مجاهد و اهل عمل و انسان سازی تلاش میکنیم، تصریح کرد: تمام توفیقات به دست آمده، حاصل تلاش همکارانم بوده و کسورات مربوط من است.
وی با تاکید بر اینکه رویکرد ما نگاه به تحول سند بنیادین بوده است، مطرح کرد: معلم رکن رکین و مهمترین عنصر تعلیم و تربیت است و ما تلاش کردیم با نهضت روابط انسانی، معلم را بر صدر نشانیم و قدرش را بدانیم.
مدیرکل سابق آموزشپرورش استان همدان، خاطرنشان کرد: در زیست بوم جدید متاثر از کرونا، اجازه وقفه تحصیلی را ندادیم و کلمه “کارستان” معنایی دوباره یافت.
پورداوود ادامه داد: تلاش شد تا دانشآموزان بر اساس ساحت شش گانه سند تحول بنیادین، ارتقا دینی و علمی در صدر قرار بگیرد و در المپیادها و مسابقات خوش بدرخشند.
وی مطرح کرد: در عصر کرونا با تدارک استودیو ویژه
تولید محتواهای الکترونیکی درسی برای دانشآموزان فعالیت کردیم.
مدیرکل سابق آموزشپرورش استان همدان، ادامه داد: پوشش ۸۰ درصدی دانشآموزان در شبکه شاد، پوشش ۱۰۰ درصدی سنجش بدو، تحقق پوشش تحصیلی ۹۷ درصدی در دوره ابتدایی، کیفیت بخشی به کلاسها، ارتقا کمی و کیفی مدارس روستایی و عشایری و ایجاد سمن در دوره ابتدایی با هدف پوشش دانشآموزان بدسرپرست و بی سرپرست از اقداماتی بود که در آموزشوپرورش همدان، انجام شد.
پورداوود در پایان با بیان اینکه تلاش کردیم یک سبک با رویکرد تعلیم و تربیت به وجود بیاوریم و اجازه دخالت به حزبها را ندهیم که این صحبت با شعار “دروغه” تعدادی از حاضرین در جلسه مواجه شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.