امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 34999
  پرینت تاریخ انتشار : 16 ژانویه 2022 - 21:38 | 10 بازدید
مدیرکل سابق آموزش و پرورش همدان:

اجازه دخالت احزاب را ندادیم

به گزارش همدان نوین،‍ مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: اجازه دخالت احزاب در آموزش‌وپرورش را ندادیم.  محمد پورداوود در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان، اظهار کرد: تلاش کردیم یک سبک با رویکرد تعلیم و تربیت در آموزش‌وپرورش استان به وجود بیاوریم و اجازه دخالت به حزب‌ها را ندهیم و از هر […]

اجازه دخالت احزاب را ندادیم

به گزارش همدان نوین،‍ مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: اجازه دخالت احزاب در آموزش‌وپرورش را ندادیم.

 محمد پورداوود در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان، اظهار کرد: تلاش کردیم یک سبک با رویکرد تعلیم و تربیت در آموزش‌وپرورش استان به وجود بیاوریم و اجازه دخالت به حزب‌ها را ندهیم و از هر طرف سنگ خوردیم.

پورداوود با بیان اینکه ما برای پرورش نسلی مجاهد و اهل عمل و انسان سازی تلاش می‌کنیم، تصریح کرد: تمام توفیقات به دست آمده، حاصل تلاش همکارانم بوده و کسورات مربوط من است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد ما نگاه به تحول سند بنیادین بوده است، مطرح کرد: معلم رکن رکین و مهم‌ترین عنصر تعلیم و تربیت است و ما تلاش کردیم با نهضت روابط انسانی، معلم را بر صدر نشانیم و قدرش را بدانیم.

مدیرکل سابق آموزش‌پرورش استان همدان، خاطرنشان کرد: در زیست بوم جدید متاثر از کرونا، اجازه وقفه تحصیلی را ندادیم و کلمه “کارستان” معنایی دوباره یافت.

پورداوود ادامه داد: تلاش شد تا دانش‌آموزان بر اساس ساحت شش گانه سند تحول بنیادین، ارتقا دینی و علمی در صدر قرار بگیرد و در المپیادها و مسابقات خوش بدرخشند.

وی مطرح کرد: در عصر کرونا با تدارک استودیو ویژه
تولید محتواهای الکترونیکی درسی برای دانش‌آموزان فعالیت کردیم.

مدیرکل سابق آموزش‌پرورش استان همدان، ادامه داد: پوشش ۸۰ درصدی دانش‌آموزان در شبکه شاد، پوشش ۱۰۰ درصدی سنجش بدو، تحقق پوشش تحصیلی ۹۷ درصدی در دوره ابتدایی، کیفیت بخشی به کلاس‌ها، ارتقا کمی و کیفی مدارس روستایی و عشایری و ایجاد سمن در دوره ابتدایی با هدف پوشش دانش‌آموزان بدسرپرست و بی سرپرست از اقداماتی بود که در آموزش‌وپرورش همدان، انجام شد.

پورداوود در پایان با بیان اینکه تلاش کردیم یک سبک با رویکرد تعلیم و تربیت به وجود بیاوریم و اجازه دخالت به حزب‌ها را ندهیم که این صحبت با شعار “دروغه” تعدادی از حاضرین در جلسه مواجه شد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.