امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 33649
  پرینت تاریخ انتشار : 23 دسامبر 2021 - 10:00 | 29 بازدید
نماینده مردم همدان:

۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن جذب شد

به گزارش همدان نوین،‍ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در یک هفته گذشته برای همدان جذب شد که ۲۰ میلیارد آن مربوط به راه آهن همدان-ملایر و ۵۰ میلیارد تومان برای راه آهن همدان است. «حمیدرضا حاجی‌بابایی» در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: […]

۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن جذب شد

به گزارش همدان نوین،‍ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در یک هفته گذشته برای همدان جذب شد که ۲۰ میلیارد آن مربوط به راه آهن همدان-ملایر و ۵۰ میلیارد تومان برای راه آهن همدان است.

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: در دولت اعتبارات بر اساس چند شاخص از جمله محرومیت، جمعیت، درصد بیکاری و اشتغال و نفت خیز بودن توزیع می شود که جایگاه هر استان در اعتبارات مشخص است.

وی با بیان اینکه برخی از اعتبارات پیش بینی شده در لایحه دولت تجمیع شده است که مجلس باید در این خصوص ضمن بررسی، تصمیم گیری کند گفت: در سال ۹۸، یکبار دولت به اینصورت در لایحه بودجه اعتبارات را تجمیع کرده بود که مجلس مخالفت کرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیران باید دنبال جذب اعتبارات از منابع ملی باشند خاطرنشان کرد: بودجه های استانی محدود و مشخص است و ۸۰ درصد اعتبارات ملی و در اختیار وزارتخانه ها است.

وی یادآور شد: افزایش درآمدهای مالیاتی به معنای افزایش میزان اخذ مالیات از مودیان نیست و مقصود دولت درآمدهای مالیاتی مربوط به ساخت مسکن، مالیات های پایه و افزایش دامنه اخذ مالیات از فرارهای مالیاتی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همدان در بحث مسکن استان آخر است و حتی از استان آخر هم فاصله زیادی دارد اظهار داشت: در استان همدان طرح جامع شهری و زمین مورد نیاز مشخص نشده است.

حاجی بابایی گفت: امسال باید شاهد اتمام ساخت بیمارستان اکباتان و فاطمیه همدان باشیم و بیمارستان هزار تختخوابی همدان نیز در لایحه بودجه ۱۴۰۱ ردیف اختصاصی دارد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان اکباتان همدان در ۹ طبقه تا پایان سال باید به اتمام برسد و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیزات اعتبار نیاز دارد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش محدوده شهر همدان خواسته بحق مردم است گفت: در همدان بجای پیش بینی زمین و افزایش محدوده شهر، شاهد افزایش تراکم، ارتفاع، ساخت و سازهای غیر مجاز و محلات و شهرک های جدید ناخواسته در اقصی نقاط شهر و حاشیه شهر هستیم.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.