امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 33096
  پرینت تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2021 - 14:00 | 22 بازدید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

شهدا شایسته‌ترین الگو برای نسل جوان هستند

به گزارش همدان نوین،‍ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از شهدا به عنوان شایسته ترین الگو برای نسل جوان یاد کرد و گفت: شهدا بی تردید افراد شاخص در عرصه فرهنگی و تربیتی هستند. «احمدرضا احسانی» روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید «امیر امیرگان» اظهار داشت: ایران اسلامی عزت، اقتدار و امنیت […]

شهدا شایسته‌ترین الگو برای نسل جوان هستند

به گزارش همدان نوین،‍ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از شهدا به عنوان شایسته ترین الگو برای نسل جوان یاد کرد و گفت: شهدا بی تردید افراد شاخص در عرصه فرهنگی و تربیتی هستند.

«احمدرضا احسانی» روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید «امیر امیرگان» اظهار داشت: ایران اسلامی عزت، اقتدار و امنیت خود را مدیون شهداست و استقلال، پویایی و ماندگاری این انقلاب در گرو گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی از شهدا به عنوان الگوهای شاخص فرهنگی نام برد و گفت: شهدای نوجوان در این میان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و می‌توانند الگو و راهنمای نسل جوان و نوجوان امروزی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: تکریم و سرکشی خانواده شهدا و ایثارگران از ابتدای امسال در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است و هر هفته به صورت مستمر و منظم در سطح استان برگزار می شود.

 

شهدا شایسته‌ترین الگو برای نسل جوان هستند

شهید «امیر امیرگان» مهرماه سال ۱۳۵۰ در تهران دیده به جهان گشود و سال ۱۳۵۷ وارد دبستان شد و تحصیلات خود را تا سال سوم مقطع متوسطه در رشته علوم تجربی ادامه داد.

با آغاز جنگ تحمیلی به نیروی تازه تاسیس بسیج پیوست و روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و سرانجام پس از ماه ها مجاهدت در راه خدا، شربت شهادت نوشید و در هشتم اسفند ماه سال ۱۳۶۶ در بمباران هوایی سقز بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.