امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 33083
  پرینت تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2021 - 12:26 | 73 بازدید
رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد

اسدآباد میزبان دو مسابقه بزرگ در هفته جاری

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد از میزبانی این شهرستان برای برگزاری دو مسابقه بزرگ خبر داد. مهدی صمد پناهی اظهار کرد:در هفته جاری چهارشنبه ۲۴آذر ماه به مدت پنج روز مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور در به میزبانی شهرستان اسدآباد برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه مسابقات لیگ […]

اسدآباد میزبان دو مسابقه بزرگ در هفته جاری

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد از میزبانی این شهرستان برای برگزاری دو مسابقه بزرگ خبر داد.

مهدی صمد پناهی اظهار کرد:در هفته جاری چهارشنبه ۲۴آذر ماه به مدت پنج روز مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور در به میزبانی شهرستان اسدآباد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور با حضور تیم های تهران ،خرم آباد، کرمانشاه ،کردستان و اسدآباد برگزار می شود ،تصریح کرد:طی چند سال اخیر برگزاری این مسابقات در شهرستان اسدآباد بی سابقه بوده و میزبانی این مسابقه  می تواند از نقش موثری در رشد و توسعه ورزش و جذب جوانان به سمت ورزش برخوردار باشد.

صمد پناهی همچنین با اشاره به برگزاری  مسابقات کشتی بزرگسالان به میزبانی شهرستان اسدآباد با حضور کل شهرستان‌های تابعه استان همدان تصریح کرد:این مسابقه نیز سه شنبه هفته جاری در سالن کارگران شهرستان برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه با رایزنی های انجام شده اداره ورزش و جوانان شهرستان تا هیات کشتی شهرستان موفق شدیم میزبانی مسابقات را برای شهرستان بگیریم یاد آور شد:شهرستان اسدآباد در چند سال گذشته هیچ موردی از میزبانی در رابطه با  مسابقات کشتی بزرگسالان را نداشته است و بی شک میزبانی  این مسابقات گام موثری در برگزاری دیگر مسابقات به میزبانی شهرستان اسدآباد خواهد بود.

صمدپناهی در ادامه با اشاره به پروژه استخر سردار شهید سلیمانی نیز گفت:در حال حاضر این پروژه  توسط پیمانکار تحویل موقت داده شده که در صورت مرتفع شدن سیستم گرمایشی و پست گاز، این طرح در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد از نظر زیرساخت و فضاهای ورزشی دارای مشکل نیست ، اضافه کرد: مشکل عمده هیات‌های ورزشی شهرستان اسدآباد مشکلات مالی و کمبود اعتبار بوده که این امر ورزش و هیات ورزشی شهرستان را آزار می‌دهد.

صمد پناهی افزود:طی ملاقات با وزیر ورزش و نماینده شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی قول هایی در رابطه با مرتفع شدن برخی از مشکلات ورزش شهرستان داده شد که امیدواریم با تحقق این موارد با همکاری و حمایت  همه مسئولان بتوانیم با حل این مشکل  گام های موثری را در رابطه با پیشبرد اهداف جامعه ورزش و حمایت از ورزش جوانان برداریم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.