امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 32244
  پرینت تاریخ انتشار : 03 دسامبر 2021 - 11:32 | 9 بازدید
افتتاح موزه چاپ همدان با حضور وزیر ارشاد/ تجلیل از صنعتگران چاپ همدان

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: در سفر وزیر ارشاد به همدان موزه چاپ افتتاح می‌شود

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: در سفر وزیر ارشاد به همدان موزه چاپ افتتاح می‌شود و از برگزیدگان حوزه چاپ تجلیل خواهد شد. داوود ابوترابی امروز در گفت‌وگو با همدان نوین در همدان با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان اظهار کرد: بازدید از چند پروژه فرهنگی ملی […]

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: در سفر وزیر ارشاد به همدان موزه چاپ افتتاح می‌شود

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: در سفر وزیر ارشاد به همدان موزه چاپ افتتاح می‌شود و از برگزیدگان حوزه چاپ تجلیل خواهد شد.

داوود ابوترابی امروز در گفت‌وگو با همدان نوین در همدان با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان اظهار کرد: بازدید از چند پروژه فرهنگی ملی همدان مانند موزه هنر‌های معاصر و تالار بزرگ شهر، حضور در جشنواره چاپ و افتتاح موزه چاپ از جمله برنامه‌های چند ساعته وزیر در همدان است.

وی بیان کرد: یکی از پروژه‌های ملی همدان تالار بزرگ شهر است که هنوز در مرحله گودبرداری است؛ این سالن در ابتدا قرار بود سالن ۵۰۰ نفری باشد که با پیگیری و اصلاح نقشه به تالار هزار نفری تغییر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت و اصلاحات نقشه صورت گرفت اما برای ادامه کار پروژه باید اعتبار بیشتری تخصیص یابد.

 وی یادآور شد: پروژه‌های این چنینی در اکثر شهرها به سرانجام رسیده و حتی برخی افتتاح شدند اما همدان خیلی عقب ماند که امیدواریم طی بازدید وزیر و تخصیص اعتبار پروژه جان بگیرد.

ابوترابی اضافه کرد: این پروژه نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که با تخصیص ۳۰ درصد آن می‌توانیم پروژه را شروع کنیم تا اعتبارات بعدی اختصاص یابد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت موزه هنرهای معاصر عنوان کرد: موزه وضعیت خوبی دارد، امسال ۶ میلیارد تومان اعتبار گرفته که با عملیات انجام شده پیشرفت پروژه به ۵۰ درصد می‌رسد و با تخصیص اعتبار نیز پیش خواهد رفت.

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان افتتاح موزه چاپ را یکی دیگر از برنامه‌های وزیر ارشاد دانست و گفت: با توجه به اینکه همدان قدمت ۹۰ ساله در حوزه چاپ دارد، این موزه در کشور جزو اولین‌هاست و اکنون تعدادی دستگاه قدیمی از سوی چاپخانه‌دارها به موزه هدیه شده و دستگاه‌های قدیمی دیگری نیز خریداری خواهد شد که به غنای موزه اضافه شود.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: فردا همزمان با حضور وزیر ارشاد در همدان جشنواره حوزه چاپ و نشر نیز برگزار می‌شود و از صنعتگران این عرصه در همدان تجلیل می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.