امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 32241
  پرینت تاریخ انتشار : 03 دسامبر 2021 - 11:29 | 215 بازدید
سردار آبنوش: تهدید ایران راه به جایی نمی‌برد/ دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن با تهدید به جنگ می‌خواهد مردم را بترساند اما بداند که نمی‌تواند هیچ غلطی بکند

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن با تهدید به جنگ می‌خواهد مردم را بترساند اما بداند که نمی‌تواند هیچ غلطی بکند گفت: همه تا پای جان برای حفظ نظام ایستادگی کرده و خسته نخواهیم شد. به گزارش همدان نوین از همدان، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید […]

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن با تهدید به جنگ می‌خواهد مردم را بترساند اما بداند که نمی‌تواند هیچ غلطی بکند

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن با تهدید به جنگ می‌خواهد مردم را بترساند اما بداند که نمی‌تواند هیچ غلطی بکند گفت: همه تا پای جان برای حفظ نظام ایستادگی کرده و خسته نخواهیم شد.

به گزارش همدان نوین از همدان، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید مهدی رفیعی سرباز نیروی انتظامی که اخیرا در حین انجام وظیفه به شهادت رسید بر لزوم مبارزه با اشرار و دشمنان تأکید کرد و اظهار کرد: ما می‌خواهیم احکام الهی را در جامعه ترویج و گسترش دهیم اما عده‌ای این مساله را برنمی‌تابند بنابراین از سر عداوت و دشمنی وارد می‌شوند.

وی با اشاره به ادعای برخی در فضای مجازی مبنی بر اینکه ما دنبال دشمن‌تراشی هستیم این حرف را غیر منطقی دانست و گفت: آنانی که در پی تحقق دنبال منافع خود نمی‌خواهند به مردم کشور ما حق حاکمیت دهند به دنبال ایجاد جنگ و دشمنی هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خون شهدا را عامل ترویج حاکمیت الهی دانست و افزود: خون شهدایی مانند شهید رفیعی باعث حرکت و رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه شهدا بر قله انسانیت رسیده و شیرین‌ترین پاداش الهی را چشیدند گفت: بر همگی لازم است از راه و درس شهدا برای حفظ ارزش انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کنیم و ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

آبنوش به سابقه دشمنی استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات از سوی دشمن سازماندهی شده تا ملت را از انقلاب خسته کنند اما مردم بابصیرت این ترفندها را خنثی کرده‌اند.

وی به برخی سهل‌انگاری‌ها در دولت گذشته که باعث اتلاف سرمایه ملی شد اشاره کرد و گفت: برخی با سوء مدیریت عرصه را بر مردم تنگ کرده‌اند و باعث بروز مشکلات در کشور شدند.

معاون عملیات سابق نیروی مقاومت بسیج با اشاره به اینکه در دولت گذشته تامین واکسن به سختی و با تعداد کم انجام گرفت، اظهار کرد: این در حالی است که با گذشت چند ماه می‌بینیم در دولت جدید واکسن برای مردم تزریق شده و در حال حاضر نیز واکسن به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن با تهدید به جنگ می‌خواهد مردم را بترساند اما بداند که نمی‌تواند هیچ غلطی بکند گفت: همه تا پای جان برای حفظ نظام که به دنبال اجرای احکام الهی است ایستادگی کرده و خسته نخواهیم شد.

افراد شرور و سوداگران مرگ نباید در جامعه احساس امنیت کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز با بزرگداشت یاد شهیدرفیعی، گریزی به ورزشکار بودن این شهید بزرگوار زد و گفت: بالاترین منابع و سرمایه یک کشور منابع انسانی آن است و باید با افراد شرور که دنبال از بین بردن این سرمایه عظیم هستند برخورد جدی صورت گیرد.

حمید سیفی با تأکید بر لزوم برخورد با افراد شرور و فروشندگان مواد مخدر در برخی نقاط شهرستان نهاوند گفت: در مناطق آلوده استعدادهای خوبی وجود دارد که اگر برخورد با اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر مدیریت نشوند ممکن است این افراد به سمت انحراف کشیده شوند.

وی در پایان گفت: مردم همیشه پای انقلاب بوده‌اند و در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند که این مساله وظیفه مسئولان را سخت‌تر می‌کند و باید بیش از گذشته به مشکلات آنان توجه شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.