امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 32211
  پرینت تاریخ انتشار : 02 دسامبر 2021 - 21:54 | 6 بازدید
فرماندار سابق نهاوند:

در طول خدمتم به عنوان اجازه ندادم ظرفیت‌ها به حواشی برود

به گزارش همدان نوین،‍ فرماندار سابق نهاوند گفت: به خودم افتخار می‌کنم که در طول خدمتم به عنوان فرماندار نهاوند اجازه ندادم ظرفیت‌های شهرستان به حاشیه برود.  مراد ناصری روز پنج‌شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری نهاوند، اظهار کرد: نگذاشتم ظرفیت‌های شهرستان نهاوند به حاشیه برود و ورودی‌های دالان‌های حواشی را مسدود کردم. وی […]

در طول خدمتم به عنوان اجازه ندادم ظرفیت‌ها به حواشی برود

به گزارش همدان نوین،‍ فرماندار سابق نهاوند گفت: به خودم افتخار می‌کنم که در طول خدمتم به عنوان فرماندار نهاوند اجازه ندادم ظرفیت‌های شهرستان به حاشیه برود.

 مراد ناصری روز پنج‌شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری نهاوند، اظهار کرد: نگذاشتم ظرفیت‌های شهرستان نهاوند به حاشیه برود و ورودی‌های دالان‌های حواشی را مسدود کردم.

وی تصریح کرد: از همه شهروندان نهاوندی به خاطر کارهایی که نشده عذرخواهی می‌کنم و اگر کاری شده کار مجموعه شهرستان بوده است.
ناصری افزود: در طول این چند سال شرایط سختی را با هم تجربه کردیم مانند سیل ۹۸ و بعد از آن هم بحران کرونا بود که ظرفیت‌ها را بلعید و کار را خیلی سخت کرد.
فرماندار سابق نهاوند یادآوری کرد: با این وجود در طول این چند سال اقدامات و خدمات مهمی برای شهرستان و در بخش گردشگری، توسعه کشاورزی و ساخت مسکن‌های روستایی کارهای خوبی انجام شد.
ناصری ادامه داد: همچنین پروژه کارخانه دولومیت با ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه و اشتغالزایی برای ۱۰۰نفر در حال انجام است و ️بام نهاوند به‌عنوان شناسنامه گردشگری شهرستان از اقدامات مهمی بود که در این دوران انجام شد.
وی بیان کرد: طی این مدت ۴۹۰میلیارد تومان اعتبار برای آسیب‌های ناشی از سیل برای شهرستان جذب شد و پاک‌ترین و سالم‌ترین انتخابات را در شهرستان برگزار کردیم.
ناصری در خاتمه گفت: از مردم شهرستان، رسانه‌ها، مسئولین و همکارانم در شهرستان حلالیت می‌طلبم و از همکاری و تعامل آن‌ها تشکر وقدردانی می‌کنم و امیدوارم به خاطر کوتاهی‌ها مردم من را حلال کنند.
سرپرست جدید فرمانداری نهاوند نیز در ادامه این آیین گفت: برنامه‌هایی داریم که در طول دوران خدمت برای شهرستان اجرا خواهم کرد و از استاندار و معاون سیاسی که به من اعتماد کردند، تشکر می‌کنم.
جعفر سلگی تصریح کرد: با تعامل و همدلی با نماینده و امام جمعه نهاوند بر حسب وظایف محوله سیاست‌های دولت را اجرایی می‌کنم و از زحمات فرماندار سابق نهاوند قدردانی می‌کنم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.