رضایت مردم معیار ارزیابی دستگاههای اجرایی است
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استاندار اردبیل، مسعود امامییگانه، استاندار اردبیل ۲۵ شهریورماه در شورای راهبری و تحول اداری که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تحول در نظام اداری نیازمند نگاه نو و واقعبینانه است و در این راستا هفت شاخص برجسته برای ارزیابی ادارات در نظر گرفته شده که […]
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استاندار اردبیل، مسعود امامییگانه، استاندار اردبیل ۲۵ شهریورماه در شورای راهبری و تحول اداری که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تحول در نظام اداری نیازمند نگاه نو و واقعبینانه است و در این راستا هفت شاخص برجسته برای ارزیابی ادارات در نظر گرفته شده که بهرهوری در حوزه سرمایه انسانی و مصرف انرژی هم از مهمترین آنها است.
وی با اشاره به تفاوتهای ساختاری و اعتباری دستگاهها افزود: با توجه به اختلاف امکانات و مأموریتها نباید انتظار یکسانی از همه ادارات داشت و این موضوع باید در ارزیابیها لحاظ شود.
استاندار اردبیل چابکسازی و اصلاح ساختار اداری را از اولویتهای دولت عنوان کرد و ادامه داد: توجه به عملکرد کارکنان، علاوه بر افزایش انگیزه آنها، کیفیت خدماترسانی به مردم را ارتقا خواهد داد.
هماهنگی در نظام پرداخت حقوق
امامییگانه بیان کرد: هماهنگی در نظام پرداخت حقوق عاملی مهم در رضایتمندی کارکنان است و پاسخگو بودن مدیران و برگزاری منظم ملاقاتهای مردمی نیز موجب افزایش اعتماد عمومی و بهبود کیفیت خدمترسانی خواهد شد.
وی ا تأکید بر ضرورت هماهنگی در زیرمجموعههای ادارات کل تصریح کرد: تعریف وظایف مشخص برای کارشناسان و توجه به بدنه اداری، زمینهساز افزایش رضایتمندی عمومی کارکنان خواهد بود. گفتنی است.
در پایان این نشست از شش دستگاه اجرایی برتر استان شامل ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، انتقال خون، امور مالیاتی و استاندارد و شرکتهای آب منطقهای و شهرکهای صنعتی در جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار اردبیل تجلیل شد.
انتهای پیام
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.