امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 32088
  پرینت تاریخ انتشار : 30 نوامبر 2021 - 17:09 | 245 بازدید
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان

موانع پیش روی ۲ واحد صنعتی و معدنی در استان همدان برداشته شد

به گزارش همدان نوین، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ۲ واحد صنعتی و معدنی استان در مسیر فعالیت با مشکلاتی مواجه شده بودند که با درایت اعضای ستاد تسهیل، مسایل بررسی و موانع پیش روی این واحدها برداشته شد. «حمیدرضا متین» روز سه‌شنبه در چهل و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل […]

موانع پیش روی ۲ واحد صنعتی و معدنی در استان همدان برداشته شد

به گزارش همدان نوین، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ۲ واحد صنعتی و معدنی استان در مسیر فعالیت با مشکلاتی مواجه شده بودند که با درایت اعضای ستاد تسهیل، مسایل بررسی و موانع پیش روی این واحدها برداشته شد.

«حمیدرضا متین» روز سه‌شنبه در چهل و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، اظهار داشت: یک واحد تولید و بسته بندی آب معدنی درخصوص نحوه محاسبه مالیات و ارزش افزوده معترض بود که به درخواست او رسیدگی و راهکارهای لازم پیشنهاد شد.

وی افزود: یک واحد معدنی استان همدان نیز که در زمینه تولید کربنات کلسیم فعالیت دارد با معارضین محلی مواجه شده که در این کارگروه تخصصی برای حل و فصل اختلاف‌های موجود تصمیم‌های لازم اخذ شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با اشاره به برگزاری ۴۵ جلسه ستاد از ابتدای سال تاکنون، افزود: ۱۷۴ مصوبه برای مانع زدایی از واحدهای تولیدی استان همدان در این جلسات صادر شده است.

به گفته متین، از این تعداد ۶۰ مصوبه در زمینه امور بانکی و تسهیلات، ۲۱ مصوبه درخصوص امور مالیاتی و تامین اجتماعی، ۶۱ مصوبه در بخش امور زیربنایی و شهرکها و ۳۲ مصوبه نیز مربوط به سایر موارد است.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی در مرحله نخست باید در سامانه ستاد تسهیل به نشانی tashil.stsm.ir تقاضای خود را ثبت کنند و سپس درخواست آنها در اختیار دستگاه مربوطه قرار می‌گیرد تا در صورت رفع نشدن مشکل، موضوع در ستاد تسهیل استان مطرح و برای رفع آن تصمیم گیری شود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.