امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 31957
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴ | 18 بازدید
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان:

با اشرار و ناامن کنندگان اجتماع برخورد قاطع می‌کنیم

به گزارش همدان نوین، فرمانده نیروی انتظامی همدان گفت: با اشرار و ناامن کنندگان اجتماع برخورد جدی و قاطع می‌کنیم و آن‌ها را به اشد مجازات می‌رسانیم. سردار سلمان امیری در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مهدی رفیعی، اظهار کرد: شهادت لیاقتی است که خدا به هر کسی از بندگانش نخواهد داد و شهادت […]

با اشرار و ناامن کنندگان اجتماع برخورد قاطع می‌کنیم

به گزارش همدان نوین، فرمانده نیروی انتظامی همدان گفت: با اشرار و ناامن کنندگان اجتماع برخورد جدی و قاطع می‌کنیم و آن‌ها را به اشد مجازات می‌رسانیم.

سردار سلمان امیری در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مهدی رفیعی، اظهار کرد: شهادت لیاقتی است که خدا به هر کسی از بندگانش نخواهد داد و شهادت گزینشی است که خداوند برای بندگان خاصش اجابت می‌کند.

وی تصریح کرد: امامان معصوم و بزرگان ما خواستار شهادت بودند و ‌این سعادتی است که نصیب هر کسی نخواهد شد.
وی تصریح کرد: ما در مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی انتقام خون شهیدانی را که در راه مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ جان خود را فدای امنیت کشور کرده‌اند را خواهیم گرفت.
امیری افزود: شهید رفیعی‌های بسیاری در استان و کشور هستند که در مقابله با اشرار و برهم زنندگان نظم و قانون شکنان بویژه در حوزه سوداگران مرگ جان فشانی کرده‌اند.
وی با بیان این‌که مسئولان امنیتی در برخورد با اشرار جدی هستند و آن‌ها را به اشد مجازات می‌رسانیم، تاکید کرد: یقین بدانید انتقام خون همه شهداء بویژه شهید رفیعی را خواهیم گرفت و در مقابله با این افراد جدی هستیم و این افراد را به سزای اعمال‌شان خواهیم رساند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان‌کرد: از مردمان خوب شهرستان نهاوند، پدر و مادر این شهید بزرگوار و همه مردمانی که فرزندانی این‌چنین تربیت کرده‌اند که در راه حفظ خاک و امنیت مردم جان فشانی می‌کنند قدردانی می‌کنیم.
امیری در خاتمه ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام، گفت: شهید مهدی رفیعی جوانی مومن، بسیجی، هیاتی و ورزشکار بوده است که همه از او به نیکی یاد می‌کنند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.