امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 31954
  پرینت تاریخ انتشار : 27 نوامبر 2021 - 22:43 | 14 بازدید
امام جمعه نهاوند:

اشرار و قمه‌کش‌ها به یک چالش برای نهاوند تبدیل شده‌اند

به گزارش همدان نوین، امام جمعه نهاوند گفت: اخیرا اشرار و قمه‌کش‌ها به یک چالش برای نهاوند تبدیل شده‌اند و باید با آن‌ها برخورد جدی شود. به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی روز شنبه ۶ آذر در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مهدی رفیعی، اظهار داشت: اخیرا در شهر نهاوند چالش بزرگی به نام […]

اشرار و قمه‌کش‌ها به یک چالش برای نهاوند تبدیل شده‌اند

به گزارش همدان نوین، امام جمعه نهاوند گفت: اخیرا اشرار و قمه‌کش‌ها به یک چالش برای نهاوند تبدیل شده‌اند و باید با آن‌ها برخورد جدی شود.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی روز شنبه ۶ آذر در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مهدی رفیعی، اظهار داشت: اخیرا در شهر نهاوند چالش بزرگی به نام اشرار و قمه‌کش‌ها وجود دارد و توزیع کنندگان مواد مخدر و معاملات کثیف در این شهر به یک معضل تبدیل شده‌اند.

وی افزود: خواسته ما و مردم این شهرستان از دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سایر عوامل، برخورد قاطع و جدی با این عوامل مخل آرامش جامعه است.
مغیثی بیان کرد: وجود این اراذل باعث شد که سرباز وظیفه نهاوند به دست این عوامل مزدور این‌گونه به شهادت برسد و خواسته ما این است.
امام جمعه نهاوند یادآوری کرد: شهادت فیض بزرگی است که نصیب هر کسی نخواهد شد و امامان معصوم و بزرگان ما به عظمت شهادت پی‌برده‌اند.
وی در خاتمه تصریح کرد: به شهادت رسیدن این جوان یعنی عاقبت‌بخیری و تربیت خوب خانواده این شهید باعث شد که این جوان به این درجه نائل شود و همه ما باید قدر این‌گونه تربیت‌ها را بدانیم و دعا کنیم که عاقبتمان ختم به شهادت و ختم به خیر شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.