امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 29537
  پرینت تاریخ انتشار : 25 اکتبر 2021 - 11:44 | 5 بازدید
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان

کشف ۴۳ جرم محیط زیستی در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی کشف جرایم محیط زیستی در استان گفت: در نیمه نخست امسال ۴۳ جرم محیط‌زیستی در همدان کشف شده است. محسن جعفری‌نژاد امروز اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری ۴۳ جرم محیط زیستی در استان توسط یگان حفاظت […]

کشف ۴۳ جرم محیط زیستی در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی کشف جرایم محیط زیستی در استان گفت: در نیمه نخست امسال ۴۳ جرم محیط‌زیستی در همدان کشف شده است.

محسن جعفری‌نژاد امروز اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری ۴۳ جرم محیط زیستی در استان توسط یگان حفاظت محیط زیست کشف و ۶۵ نفر در این خصوص دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی افزود: این جرایم شامل شکار و صید غیر مجاز، نگهداری و خرید و فروش غیر مجاز حیات وحش، تخریب اراضی ملی و تعلیف غیر مجاز دام در مناطق حفاظت شده بوده است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست همدان با اشاره به اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش کشفیات داشتیم افزود: ۴۱ بال پرنده و ۳۲ راس پستاندار به صورت غیر مجاز توسط متخلفان شکار شده بودند.

وی گفت: با کشف و ضبط و مستندات تخلفات و صدور حکم متخلفان و اخذ ضرر و زیان، ۳ میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تحویل مراجع قضایی شد.

 جعفری‌نژاد یادآور شد: با توجه به تهدیدات موجود نظیر خشکسالی، ضمن افزایش گشت و کنترل و پایش شبانه‌روزی توسط محیطبانان و کارشناسان، با هرگونه تخلف ناشی از آسیب به حیات وحش و اراضی ملی واقع در مناطق حفاظت شده استان برخورد قاطع می‌شود.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.