امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 29519
  پرینت تاریخ انتشار : 25 اکتبر 2021 - 9:47 | 325 بازدید
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر

دعوت فوتبالیست ملایری به اردوی تیم ملی امید کشور

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از حضور فوتبالیست ملایری در اردوی تیم ملی امید کشور خبر داد و گفت:” محمد مهدی احمدی”، ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید کشور دعوت شد.  حمید رضا سپهری نیا در این رابطه […]

دعوت فوتبالیست ملایری به اردوی تیم ملی امید کشور

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از حضور فوتبالیست ملایری در اردوی تیم ملی امید کشور خبر داد و گفت:” محمد مهدی احمدی”، ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید کشور دعوت شد.

 حمید رضا سپهری نیا در این رابطه افزود: طی حکمی از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ” محمد مهدی احمدی” ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری  برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید کشور دعوت شد تا بار دیگر شاهد درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات فراملی و آسیایی باشیم.

وی اظهارکرد: احمدی بازیکن ارزنده و با اخلاق ملایری از شاگردان ” داود ترک” در تیم‌های یاوران و آموزش و پرورش ملایر بوده و حضور در تیم نفت مسجد سلیمان را در صدر کارنامه فوتبالی خود دارد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه داور بین المللی ملایری عهده دار قضاوت و داوری مسابقات کشتی پهلوانی کشور شد، گفت: “مسعود چوبین”، داور بین المللی ملایری طی حکمی از سوی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور به عنوان داور مسابقات کشتی پهلوانی انتخاب و معرفی شد.

سپهری نیا با بیان اینکه این مسابقات که به منظور انتخاب پهلوان کشور و کسب بازوبند پهلوانی در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: چوبین که مدتی پیش از دنیای داوری کشتی آزاد و فرنگی داوطلبانه خداحافظی کرده بود، این بار از سوی فدراسیون زورخانه‌ای کشور به این مسابقات دعوت شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در بخش دیگری با اشاره به موفقیت ورزشکاران ملایری در سطح کشور در رشته‌ها و رده‌های مختلف سنی، به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات بوکس نونهالان کشور توسط ورزشکار ملایری اشاره کرد و افزود: “حسین بختیاری” بوکسور ملایری با کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی بوکس نونهالان کشور مجوز حضور در اردوی تیم ملی بوکس نونهالان را دریافت کرد.

وی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان کشور به میزبانی استان فارس، شهرستان کازرون برگزار شد و بختیاری با ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی این مسابقات افتخاری دیگر را برای ورزش مهد نام آوران و قهرمانان به ارمغان آورد.

این مقام مسئول همچنین از افتتاح دومین ایستگاه آموزش دوچرخه سواری بانوان در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: دومین ایستگاه آموزش دوچرخه سواری بانوان در پارک شهید تاجوک شهرستان ملایر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سپهری نیا  توضیح داد: در اقدامی ارزشی و ماندگار دومین ایستگاه آموزش دوچرخه سواری بانوان به همت هیئت دوچرخه سواری با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای شهر، اداره اوقاف و خیرین خیر اندیش این شهرستان افتتاح  شد.

وی بیان کرد: پارک بانوان شهید تاجوک، دومین ایستگاه ورزش بانوان است که به همت شهرداری و همکاری اداره اوقاف و اداره ورزش و جوانان فضاسازی و مورد استفاده ورزشکاران مناطق محروم و حاشیه شهرستان قرار گرفته و محل مناسبی برای آموزش دوچرخه سواری به شمار می‌رود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.