امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 29416
  پرینت تاریخ انتشار : 23 اکتبر 2021 - 15:00 | 13 بازدید
فرمانده انتظامی شهرستان بهار

بازداشت ۶۰ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان بهار

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از بازداشت ۶۰ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در ۱۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد. بزرگعلی نوری امروز اظهار کرد: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع‌آوری و بازداشت معتادان و خرده‌فروشان مواد […]

بازداشت ۶۰ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان بهار

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از بازداشت ۶۰ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در ۱۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

بزرگعلی نوری امروز اظهار کرد: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع‌آوری و بازداشت معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر در شهرستان بهار اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۶۰ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر از مناطق آسیب‌زا در شهرستان جمع‌آوری و با هماهنگی مرجع قضایی برابر مقررات با آن‌ها برخورد و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با ناجا همکاری کنند.

وی تأکید کرد: مردم هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه خرید، فروش و مصرف مواد مخدر را سریع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.