امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 29371
  پرینت تاریخ انتشار : 23 اکتبر 2021 - 10:56 | 2 بازدید
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد

پلمب ۲۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد از پلمب ۲۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب  و مجوز قانونی این شهرستان  طی  یکماه گذشته خبر داد. هادی نامور  اظهار کرد:در مهر ماه سال جاری توسط واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان از ۵۸۶ واحد صنفی در رسته‌های مختلف بازرسی و نظارت […]

پلمب ۲۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد از پلمب ۲۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب  و مجوز قانونی این شهرستان  طی  یکماه گذشته خبر داد.

هادی نامور  اظهار کرد:در مهر ماه سال جاری توسط واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان از ۵۸۶ واحد صنفی در رسته‌های مختلف بازرسی و نظارت انجام شده که در این بازرسی‌ها علاوه بر پلمب ۲۰ واحد فاقد پروانه کسب تعداد ۵۱ واحد صنفی فاقد پروانه کسب نیز  در سطح شهر و روستا اخطار ماده ۲۷ و ۲۸ دریافت کردند.
وی تعداد ۱۴ فقره  ثبت و ارسال گزارشات تخلف واحدهای صنفی،تعداد ۱۳ فقره  دریافت و پیگیری شکایات مردمی ، ۱۱مورد  گشت‌های مشترک با ادارات مختلف از جمله ستاد صیانت فرمانداری ،تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی و علوم پزشکی را از دیگر اقدامات انجام شده در این بازرسی‌ها برشمرد و افزود: در ماه گذشته از ۴۹  واحد نانوایی سطح شهرستان نظارت و بازرسی صورت گرفت که در این بازرسی‌ها پنج واحد نانوایی به علت تخلف به تعزیرات معرفی شدند.

نامور تصریح کرد: از جمله این تخلفات کم فروشی و تعطیلی غیر مجاز ، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نیز اضافه کردن اجباری کنجد به نان بربری و سنگک بوده است.

وی  در ادامه دریافت واکسن برای تمامی متصدیان و پرسنل واحدهای صنفی را طبق دستور العمل ستاد کرونای شهرستان  اجباری دانست و خاطر نشان کرد: با واحدهای صنفی که از دریافت واکسن خودداری کرده اند برخلاف میل باطنی برخورد قانونی خواهد شد و این مهم در شهرستان توسط بازرسان کنترل و بررسی می شود.

نامور اضافه کرد: همشهریان شهرستان اسدآباد از این پس می‌توانند هر گونه تخلفات صنفی را به شماره سامانه ۱۰۰۰۱۲۷واحد بازرسی و نظارت ارسال کنند تا در اولین فرصت کلیه گزارشات مردمی توسط بازرسان اتاق اصناف و ضابطان تعزیرات حکومتی بررسی و پیگیری شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.