امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29235
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ | 223 بازدید
با پایان زمان برداشت محصولات باغی و زراعی:

هشدار پیشگیری از سرقت به باغداران و کشاورزان

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به پایان زمان برداشت محصولات باغی و زراعی در راستای پیشگیری از سرقت اموال و امکانات باغداران و کشاورزان، به شهروندان توصیه‌هایی امنیتی و هشدارهای پیشگیرانه داشت.  سرهنگ محمدباقر سلگی با بیان اینکه خود مراقبتی و مشارکت همگانی، موثرترین راه پیشگیری از سرقت بوده و […]

هشدار پیشگیری از سرقت به باغداران و کشاورزان

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به پایان زمان برداشت محصولات باغی و زراعی در راستای پیشگیری از سرقت اموال و امکانات باغداران و کشاورزان، به شهروندان توصیه‌هایی امنیتی و هشدارهای پیشگیرانه داشت.

 سرهنگ محمدباقر سلگی با بیان اینکه خود مراقبتی و مشارکت همگانی، موثرترین راه پیشگیری از سرقت بوده و همواره پیشگیری آسان‌تر و ارزانتر از پیگیری است، گفت: باغداران باتوجه به شروع فصل سرما از نگهداری وسایل و ادوات کشاورزی غیرضروری در باغ و محوطه اطراف مزرعه خودداری کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تهیه حفاظ مقاوم برای پمپ آب در زمین های کشاورزی، اظهارکرد: صاحبان باغات، مزارع و روستائیان دقت لازم را در نگهداری تجهیزات کشاورزی به خصوص موتور و پمپ‌های آب و … داشته باشند و این وسایل را در محل مناسب و محصور قرار دهند تا از سرقت محفوظ بمانند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه باغداران از دادن هرگونه اطلاعات از جمله اموال نگهداری شده در باغ به افراد ناشناس و غریبه و از ورود این افراد به باغ خودداری کنند، ادامه داد: باغداران باید در زمان‌های مختلف به خانه باغ ها و اموال حفاظت شده خود در باغ سرکشی کنند.

وی نصب حصار سیمی و مطمئن دور باغ، نصب دوربین مداربسته و سامانه‌های هشداردهنده در باغ و تجهیزکردن قفل درب و پنجره‌های خانه باغ‌ها به صورت ایمن در پیشگیری از سرقت موثر دانست و افزود: باغداران باید با هماهنگی و همکاری هم نسبت به راه اندازی نگهبان محله از بین افراد مورد اعتماد اقدام کنند.

سلگی خاطرنشان کرد: باید در صورت مشاهده خودروها یا افراد ناشناس و غریبه که در اطراف باغ یا مزرعه پرسه می زنند نسبت به ثبت مشخصات ظاهری فرد و پلاک خودرو اقدام کنید تا در صورت وقوع هرگونه سرقت، اطلاعات مربوطه در اختیار پلیس برای شناسایی فرد و پیگیری قرار داده شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.