امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 29161
  پرینت تاریخ انتشار : 19 اکتبر 2021 - 15:50 | 12 بازدید
مدیرعامل آب منطقه‌ای همدان

آب سدهای همدان را تا آذر می‌رسانیم

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل آب منطقه‌ای همدان، گفت: تا اواسط آبان آب سدهای همدان را کنترل کردیم و تلاش می‌کنیم به آذر برسانیم.  منصور ستوده ۲۷ مهرماه در حاشیه بازدید از سد اکباتان به همراه وزیر نیرو، اظهار کرد: سد اکباتان اولین سدی در خاورمیانه است که روی یک سد بتنی، سد دیگری با هزینه […]

آب سدهای همدان را تا آذر می‌رسانیم

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل آب منطقه‌ای همدان، گفت: تا اواسط آبان آب سدهای همدان را کنترل کردیم و تلاش می‌کنیم به آذر برسانیم.

 منصور ستوده ۲۷ مهرماه در حاشیه بازدید از سد اکباتان به همراه وزیر نیرو، اظهار کرد: سد اکباتان اولین سدی در خاورمیانه است که روی یک سد بتنی، سد دیگری با هزینه ۵۴ میلیاردتومان، ساختیم.

ستوده تصریح کرد: ظرفیت سد را به ۴۰ میلیون متر مکعب رساندیم و توانستیم مشکل آب شرب را حل کنیم و همزمان با ساخت سد، آب شرب همدان تامین شود.

وی ادامه داد: سال قبل، ۶۷ میلیون متر مکعب ورودی سد بود که امروز به ۲۳ میلیون متر مکعب، کاهش پیدا کرده‌است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان همدان، با بیان اینکه برای استفاده از شرایط پرآبی سد آبشینه را ساختیم، گفت: در فاصله ۱۰ کیلومتری سد اکباتان، سد آبشینه را با حجم پنج میلیون متر ساختیم.

ستوده مطرح کرد: ۸۰ درصد آب همدان از این دو سد استفاده می‌شود و ما امسال مصرف آب از این دو سد را از ۱۴۰۰ لیتر در ثانیه به ۸۰ لیتر در ثانیه رساندیم تا منابع آب دیگر را جایگزین کردیم و اگر  این کار را انجام نمی‌دادیم سد در شهریور خشک می‌شود.

وی ادامه داد: تا اواسط آبان آب را کنترل کردیم و تلاش می‌کنیم به آذر برسانیم. برای آب‌رسانی بلند مدت، طرح آب رسانی از تالوار را داریم که ۶۳ درصد آن انجام شده و برای طرح میان مدت مطالعه کردیم تا از آب رودخانه‌های شهر همدان، استفاده شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.