- عکس | پذیرایی جانبازان از عزاداران تاسوعای حسینی در حرم بانوی کرامت
- جمعآوری بیش از ۹۸ میلیارد تومان زکات در کردستان
- تمرکز بر بعد عاطفی عاشورا جفا در حق شهدای کربلا است
- مقاومت از تمام لبنان در برابر پروژه آمریکایی – صهیونیستی دفاع میکند
- پیام تسلیت رئیسجمهور به دبیر شورای عالی امنیت ملی
- عکس | دستههای سوگواری روز تاسوعا در مسجد جمکران
مرحله استانی دومین دوره مسابقات ملی «سدید» در فارس برگزار شد
امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در گفتوگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مرحله استانی دومین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقهای(سدید) در بخش پژوهشهای علمی و کتاب در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات با معرفی نفرات برتر در دانشکده پزشکی شیراز پایان یافت. وی تصریح کرد: این مسابقه به همت معاونت […]
امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در گفتوگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مرحله استانی دومین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقهای(سدید) در بخش پژوهشهای علمی و کتاب در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات با معرفی نفرات برتر در دانشکده پزشکی شیراز پایان یافت.
وی تصریح کرد: این مسابقه به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و با هدف شناسایی استعدادهای جوان و کمک به رشد و شکوفایی آنها برگزار شد.
استقلال ادامه داد: در این مسابقات 50 نفر از دانشجویان دانشگاههای مختلف استان شرکت کردند که در پایان چهار نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند؛ از این تعداد، یک نفر در بخش پژوهشهای علمی و سه نفر در بخش کتاب بودند.
رئیس جهاددانشگاهی فارس اظهار کرد: مسابقات ملی سدید با داوری اساتید دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه ملی مهارت در دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد.
وی زمان برگزاری مرحله کشوری این دوره از مسابقات را مهر سال 1404 عنوان کرد و گفت: مسابقات مذکور به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی فارس و سازمان دانشجویان استان برگزار شد.
انتهای پیام
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

