امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 28126
  پرینت تاریخ انتشار : 28 سپتامبر 2021 - 10:05 | 41 بازدید
رییس پلیس راه استان همدان

واژگونی خودرو در کبودراهنگ قربانی گرفت

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده همدان- سوباشی راننده این وسیله نقلیه جان خود را از دست داد. سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه بیان کرد: ساعت هفت صبح امروز در کیلومتر ۱۲ مسیر سوباشی کبودراهنگ خودروی «تیبا» بر اثر خواب آلودگی […]

واژگونی خودرو در کبودراهنگ قربانی گرفت

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده همدان- سوباشی راننده این وسیله نقلیه جان خود را از دست داد.

سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه بیان کرد: ساعت هفت صبح امروز در کیلومتر ۱۲ مسیر سوباشی کبودراهنگ خودروی «تیبا» بر اثر خواب آلودگی راننده ابتدا با گاردریل برخورد کرد و سپس واژگون شد که راننده این وسیله نقلیه به علت نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: محور کبودراهنگ – سوباشی به طول ۳۵ کیلومتر یکی از مسیرهای حادثه خیز استان همدان به شمار می رود به گونه ای که آمار سوانح در این جاده سه برابر شده و در نیمه نخست امسال ۱۰ تن در سوانح جاده ای این مسیر جان باختند.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: در حالیکه این جاده غیراستاندارد ظرفیت خودروهای بومی را نیز ندارد با وصل شدن جاده کردستان- بیجار به این مسیر، تعداد زیادی از رانندگان کردستان و آذربایجان غربی به علت نزدیکی راه از این مسیر برای عزیمت به تهران استفاده می کنند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: عمده سوانح فوتی این مسیر دسته جمعی و به علت خواب آلودگی رخ می دهد چرا که در وسط مسیر استان های غربی به تهران قرار گرفته و افرادی پس از حرکت از مبدا و چند ساعت رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی وارد جاده های این استان می شوند.

۱۳۱ نفر در ۱۱۹ فقره سانحه جاده ای این استان در پنج ماهه ابتدایی سالجاری جان باختند که هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.