امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 28120
  پرینت تاریخ انتشار : 28 سپتامبر 2021 - 9:35 | 19 بازدید
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر

عضویت مربی ملایری در کمیته فنی فدراسیون جهانی کونگ فو ‏

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون مستقل جهانی ‏کونگ فو،”محمد جواد سهرابی” مربی توانمند و شایسته ملایری عضو کمیته فنی این فدراسیون در ‏جهان شد و لقب استاد بزرگ کونگ فو را از آن خود کرد و افتخاری دیگر را در جهان برای ‏ورزش […]

عضویت مربی ملایری در کمیته فنی فدراسیون جهانی کونگ فو ‏

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون مستقل جهانی ‏کونگ فو،”محمد جواد سهرابی” مربی توانمند و شایسته ملایری عضو کمیته فنی این فدراسیون در ‏جهان شد و لقب استاد بزرگ کونگ فو را از آن خود کرد و افتخاری دیگر را در جهان برای ‏ورزش مهد نام آوران و قهرمانان به ارمغان آورد.‏

حمید رضا سپهری نیا افزود: سهرابی طی دعوت همین فدراسیون در گردهمایی این رشته ورزشی به میزبانی تهران شرکت کرد و با ارائه طرح‌ها و پیشنهادات مطلوب و سازنده خود در ارتقای این رشته ورزشی در کشور و جهان خوش درخشید.

 

وی بیان کرد: این ورزشکار توانمند در سال ۱۳۸۲ به عنوان مربی و داور درجه یک کشور و در سال ۱۳۸۴ سوپر استار نانچاکو جهان انتخاب و معرفی شد و از دیگر افتخارات این مربی توانمند می‌توان به سرمربیگری اسبق تیم ملی کونگ فو، اخذ دان هفت مبارزات آزاد، دان هفت کونگ فو و کسب دان هفت کیک بوکسینگ و دان پنج ووشو اشاره کرد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه با اشاره به درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات آنلاین تکواندو کشور جام تکاوران، گفت: اسرا باقری و علی نظری از ورزشکاران ملایری به ترتیب عناوین قهرمانی و سومی مسابقات آنلاین تکواندو کشور جام تکاوران گرامی داشت هفته دفاع مقدس را از آن خود کردند.

سپهری نیا افزود: مسابقات آنلاین تکواندو کشور جام تکاوران گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی فدراسیون تکواندو با بیش از ۶۴۴ بازی به صورت آنلاین در سبک‌های مختلف این رشته ورزشی برگزار شد و ورزشکاران ملایری توانستند با اجرای صحیح و درست فرم ها و حرکات رزمی خواسته شده در مسابقات مدال طلا و برنز این مسابقات را کسب کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات که ششمین هان مادانگ لایو تکواندو جام تکاوران بود، با استقبال بی سابقه تکواندوکاران از سه قاره آسیا، اروپا و آمریکا روبرو شد، خاطرنشان کرد: همچنین ورزشکاران ملایری توانستند در مسابقات شطرنج آنلاین کشور با کسب چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات شطرنج آنلاین کشور به میزبانی ملایر بدرخشند.

سپهری نیا با بیان اینکه بیش از ۹۵ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی از سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در سایت لای چس در۱۱ دور به روش سوئیسی با فرمت زمانی سه دقیقه با هم به رقابت پرداختند، در نهایت ورزشکاران ملایری توانستند با کسب ۵ مدال طلا و نقره این مسابقات را از آن خود کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: علیرضا بساق زاده از خوزستان، عرفان احمدی از خراسان رضوی، بنیامین جوانشیری از خراسان رضوی و امیرحسین مجید زاده از اردبیل به ترتیب به مقام های اول تا چهارم این مسابقات دست پیدا کردند، همچنین در بخش بانوان مائده یوسفیان از اصفهان و حدیث نوری از ملایر عناوین قهرمانی این مسابقات را از احراز کردند.

سپهری نیا ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز سالار کرمی و رضا ابوترابی از ملایر به ترتیب به مقام های اول و دوم رسیدند، در رده سنی زیر ۱۶ سال سبحان زندی و در رده سنی زیر دوازده سال هستی هاشمی از ملایر عناوین قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در رده سنی پیشکسوتان نیز علی اکبر سجادی پور از استان کرمانشاه به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، گفت: در این دوره از مسابقات شطرنج بازانی از کشورهایی چون روسیه، ونزوئلا، نروژ، آلمان، اسپانیا، مالزی، افغانستان و سوئد به صورت مهمان حضور داشتند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.