امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 27878
  پرینت تاریخ انتشار : 23 سپتامبر 2021 - 10:04 | 3 بازدید
نمایش اقتدار پلیس در طرح ارتقای امنیت اجتماعی؛

۲۲ متهم در ملایر دستگیر شدند

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری چهار سارق ، سه نفر اوباش و ۱۵ سوداگر مرگ با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ملایر خبر داد و گفت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محورهای برخورد با مجرمان و پاکسازی نقاط جرم خیز، مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی […]

۲۲ متهم در ملایر دستگیر شدند

به گزارش همدان نوین، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری چهار سارق ، سه نفر اوباش و ۱۵ سوداگر مرگ با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ملایر خبر داد و گفت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محورهای برخورد با مجرمان و پاکسازی نقاط جرم خیز، مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ملایر اجرا شد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در همین ارتباط اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه ای خودرو، شناسایی و طی دو مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه در دو مخفیگاه مختلف دستگیر شدند و در بازرسی از پاتوق آنها یک دستگاه خودروی مسروقه و مقادیر قابل توجهی قطعات اوراق شده خودروهای سرقتی کشف شد.

وی اظهارکرد: در ادامه این طرح طی بازرسی از ۸ باب مغازه متخلف قلیان فروشی که اقدام به تهیه و توزیع داروهای مواد مخدر می‌کردند، مقدار ۱۱۱۷ عدد قرص غیرمجاز، مقادیری شربت متادون و تعداد ۱۶هزار و۲۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط و این مغازه‌ها توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب شد.

سلگی با اشاره به اینکه در این طرح یک سارق گوشی که اقدام به قاپیدن گوشی و سرقت آن را می کرد توسط مامورین شناسایی و دستگیر شد، افزود: مامورین شرکت کننده در این طرح تعداد سه نفر از اوباش فراری و تحت تعقیب نیز در نقطه‌ای از شهر ملایر شناسایی و هر سه نفر را در یک عملیات ضربتی  و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۱۵ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در محلات مختلف شناسایی و دستگیر و مقادیری مواد مخدر تریاک، هروئین به همراه ادوات استعمال مواد مخدر از آنها کشف و ضبط شد.

سلگی با تأکید بر اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی و افزایش ضریب امنیت محلات حاشیه شهر سرلوحه کار یگان‌های اجرایی شهرستان قرار دارد، افزود: درعملیاتی دیگر با تلاش ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهدا، پنج سارق منزل دستگیر و هفت فقره سرقت کشف شد.

وی با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان ملایر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران یگان‌های اجرایی شهرستان قرار گرفت، گفت: با تلاش مجدانه و انجام چند روز کار اطلاعاتی توسط ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی،سه سارق منزل دستگیر و پس از انتقال به یگان انتظامی و انجام تحقیقات فنی و تخصصی، به پنج فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه از محل اختفای این سارقان مقادیر قابل توجهی لوازم شامل طلاجات، تلویزیون ۵۰ اینچ LED ، جارو برقی و اقلام دیگر کشف شد، افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهدا نیز با ۷۲ ساعت تلاش اطلاعاتی، دو سارق منزل را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه  متهمان، مقدار زیادی اموال مسروقه شامل ظروف برنزی، ظروف تزئینی منزل، پکیچ، تابلو فرش، جارو برقی، باند سینما خانواده و مقدار زیادی اموال دیگر کشف شد.

سلگی با بیان اینکه با تحقیقات فنی و تخصصی از این سارقان، تعداد دو فقره سرقت کشف و هر پنج سارق با اعتراف به هفت فقره سرقت منزل با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی تحویل شدند، تصریح کرد: هرچه صاحبان و مالکان منازل بتوانند ضریب امنیت و حفاظت فیزیکی ساختمان خود را بالا ببرند، به همان میزان فرصت ارتکاب جرم سرقت نیز برای سارقان کاهش می یابد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.