امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 27869
  پرینت تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2021 - 18:42 | 7 بازدید
فرماندار نهاوند

مدیریت شهری نهاوند برای ساماندهی دست‌فروشان اقدام جدی کند

به گزارش همدان نوین، فرماندار نهاوند گفت: مدیریت شهری نهاوند برای ساماندهی دست‌فروشان پای کار بیاید و اقدام جدی کند. به گزارش ایسنا، مراد ناصری چهارشنبه ۳۱ شهریور در نشست ساماندهی دست‌فروشان شهر نهاوند، اظهار کرد: مدیریت شهری باید در کنار هم با تعامل و همکاری اقدامات جدی را در ساماندهی دست‌فروشان در دستور کار […]

مدیریت شهری نهاوند برای ساماندهی دست‌فروشان اقدام جدی کند

به گزارش همدان نوین، فرماندار نهاوند گفت: مدیریت شهری نهاوند برای ساماندهی دست‌فروشان پای کار بیاید و اقدام جدی کند.

به گزارش ایسنا، مراد ناصری چهارشنبه ۳۱ شهریور در نشست ساماندهی دست‌فروشان شهر نهاوند، اظهار کرد: مدیریت شهری باید در کنار هم با تعامل و همکاری اقدامات جدی را در ساماندهی دست‌فروشان در دستور کار قرار دهند و هر دستگاه متولی با توجه به وظایف کاری‌شان پای کار بیایند و اقدام جدی در این خصوص انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در گذشته اقدامات خوبی برای ساماندهی دست‌فروشان از جمله مکان‌سنجی و احداث دو بازارروز در هسته مرکزی شهر صورت گرفته، خاطرنشان کرد: متاسفانه پیاده‌روها به تملک دست‌فروشان درآمده و این ‌شایسته مردم نهاوند نیست.

به گفته وی استقرار دست‌فروشان در بازارروزها از مهمترین اقدامات شهرداری می‌باشد و اعضای شورای شهر نهاوند با توجه به ظرفیت‌های موجود برنامه‌ریزی و اقدام نمایند و بعد از تعیین‌تکلیف این دو بازارروز به‌دنبال احداث بازارهای جدید بروند.

ناصری هم‌چنین با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های دو بازارروز قبلی، ادامه داد: بازارروز قبلی که در محل پشت مصلی نهاوند احداث شد متاسفانه با وجود پارکینگ با استقبال خوبی مواجه نشد و بنابر درخواست دست‌فروشان بازارروزها در هسته مرکزی شهر توسط شهرداری و با همکاری بخش خصوصی احداث شد.

در ادامه جلسه نیز شهردار نهاوند با اشاره به اینکه قبلا زحماتی در خصوص احداث بازارروزها صورت گرفته، گفت: با برون‌سپاری جمع‌آوری سد معبر این زحمات را با ظرفیت‌های موجود به سرانجام خواهیم رساند.

مجید یوسفی‌نوید تأکید کرد: با توجه به حمایت‌های همه‌جانبه و همکاری نیروی انتظامی در تحقق مطالبه مردمی جهت رفع مشکل سدمعبر و ساماندهی دست‌فروشان با جدیت اقدام می‌کنیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.