امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27813
  پرینت تاریخ انتشار : 22 سپتامبر 2021 - 10:00 | 23 بازدید
همزمان با ۳۱ شهریور

رژه موتورسواران به مناسبت هفته دفاع مقدس در همدان برگزار شد

به گزارش همدان نوین، همزمان با ۳۱ شهریور سالروز آغاز هفته دفاع مقدس، رژه موتورسواران از مقابل سپاه انصارالحسین( ع) استان همدان برگزار شد. فرمانده سپاه ناحیه همدان روز چهارشنبه  اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه موتورسواران از مقابل سپاه همدان آغاز شد و موتورسواران پس از عبور از خیابان های سطح […]

رژه موتورسواران به مناسبت هفته دفاع مقدس در همدان برگزار شد

به گزارش همدان نوین، همزمان با ۳۱ شهریور سالروز آغاز هفته دفاع مقدس، رژه موتورسواران از مقابل سپاه انصارالحسین( ع) استان همدان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان روز چهارشنبه  اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه موتورسواران از مقابل سپاه همدان آغاز شد و موتورسواران پس از عبور از خیابان های سطح شهر از محل پل سردار شهید قهاری سعید (میدان بار) به سمت میدان پژوهش حرکت کردند.

سرهنگ پاسدار «علی بقایی» افزود: موتورسواران پس از رژه در داخل شهر به سمت گلزار شهدا در باغ بهشت حرکت و با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ یادواره شهید، هفته دفاع مقدس در شهرستان همدان برگزار می شود اضافه کرد: برگزاری یادواره آبروی محله برای شهید هاشمی و مراسم شب هفت مادر این شهید والا مقام در مقایل در خانه این شهید، برگزاری یادواره آبروی محله در مریانج و روستای آبشینه از دیگر برنامه های روز نخست هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان گفت: همزمان با برگزاری هفته دفاع مقدس ۴۰ عنوان برنامه محوری و ۳۴۰ ریز برنامه‌ در این شهرستان برگزار می شود که برگزاری روضه شهدای رضوان در ۸۰ نقطه شهرستان از جمله مهمترین این برنامه ها است.

سرهنگ بقایی افزود: عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و اعزام ۱۴ گروه جهادی به مناطق محروم از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان همدان است.

۳۱ شهریور(همزمان با آغاز جنگ تحمیلی) تا ۶ مهر در تقویم ملی به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

استان همدان نزدیک به هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب کرده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.