امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 26097
  پرینت تاریخ انتشار : 09 آگوست 2021 - 10:20 | 21 بازدید
مدیر سینماهای استان :

سینما قدس همدان از چرخه اکران خارج شده است

به گزارش همدان نوین، مدیر سینماهای استان همدان با بیان اینکه سینما قدس همدان از چرخه اکران خارج شده است، گفت: سینما قدس همدان برای تبدیل شدن به پردیس چهار سالنه سینمایی از چرخه اکران خارج شد و تاکنون حدود ۸۰ درصد این امر اتفاق افتاده است.  سعید شریفی اظهار کرد: در سال ۹۹ به دلیل […]

سینما قدس همدان از چرخه اکران خارج شده است

به گزارش همدان نوین، مدیر سینماهای استان همدان با بیان اینکه سینما قدس همدان از چرخه اکران خارج شده است، گفت: سینما قدس همدان برای تبدیل شدن به پردیس چهار سالنه سینمایی از چرخه اکران خارج شد و تاکنون حدود ۸۰ درصد این امر اتفاق افتاده است.

 سعید شریفی اظهار کرد: در سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا، سینماها به تعطیلی کشیده  و منجر به اُفت فروش شد که تصمیم مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز براین شد از این فرصت برای تجهیز و به‌روز رسانی سینماها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دو سینما در شهر همدان و یک سینما در شهر ملایر  در اختیار مؤسسه بهمن سبز در حوزه هنری استان همدان هستند، تصریح کرد: به‌روز رسانی‌هایی که صورت گرفت باعث شد در سینما فلسطین همدان و سینما بهمن ملایر یک سالن ۳۰ نفره احداث شود و سینما قدس همدان برای تبدیل شدن به پردیس چهار سالنه سینمایی از چرخه اکران خارج شود که تاکنون حدود ۸۰ درصد از این امر محقق شده است.

شریفی با اشاره به فعالیت برخی از سینماهای استان، یادآور شد: سینما فلسطین همدان و بهمن ملایر با وضعیت موجود پیش آمده در کشور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با گیشه‌ای ضعیف مشغول به فعالیت هستند.

وی در پایان اشاره به پرفروشترین فیلم‌های درحال اکران، بیان کرد: در این مدت به ترتیب فیلم سینمایی دینامیت، هفته‌ای یکبار آدم باش، خورشید و تکخال از پرفروشترین فیلم‌ها بودند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.