امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 26094
  پرینت تاریخ انتشار : 08 آگوست 2021 - 22:23 | 19 بازدید
معاون دانشگاه پیام نور مرکز همدان

پیام نور همدان عضو شبکه آزمایشگاهی نانو فناوری شد

به گزارش همدان نوین، معاون دانشگاه پیام نور مرکز همدان گفت: این دانشگاه با توجه به داشتن آزمایشگاه های تخصصی و پیشرفته موفق به عضویت در شبکه آزمایشگاهی نانو فناوری ریاست جمهوری شد. نصرالله عرفانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: آزمایشگاه های عضو این شبکه درجه اعتبارشان افزایش یافته و مورد وثوق قرار می گیرند […]

پیام نور همدان عضو شبکه آزمایشگاهی نانو فناوری شد

به گزارش همدان نوین، معاون دانشگاه پیام نور مرکز همدان گفت: این دانشگاه با توجه به داشتن آزمایشگاه های تخصصی و پیشرفته موفق به عضویت در شبکه آزمایشگاهی نانو فناوری ریاست جمهوری شد.

نصرالله عرفانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: آزمایشگاه های عضو این شبکه درجه اعتبارشان افزایش یافته و مورد وثوق قرار می گیرند به گونه ای که محل ارجاع برای انجام آزمایش ها در حوزه نانو فناوری می شوند.

وی اضافه کرد: به دنبال پیگیری های صورت گرفته هم اینک دانشگاه پیام نور همدان به محل ارائه دهنده سرویس هایی برای انجام آزمایش های نانو فناوری در بخش مختلف در سطح کشور تبدیل شده است و با توجه به مجهز بودن دانشگاه پیام نور همدان به تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی از این ابزار برای انجام آزمایش های جذب اتمی نیز استفاده می شود.

معاون دانشگاه پیام نور مرکز همدان گفت: به منظور پاسخگویی به نیازهای بخش صنعت از سال گذشته سه تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور با بخش های مختلف صنعت منعقد شده تا زمینه ساز تسهیل رابطه دانشگاه با بخش صنعت باشد.

عرفانی افزود : برای نمونه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور مرکز همدان با شرکت «الموت نفت» آبادان در خصوص راه اندازی مرکز رشد و نوآوری در حوزه روغن های صنعتی پایه منعقد شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تفاهم نامه ای با سازمان نظام مهندسی معدن با هدف برگزاری دوره آموزشی مورد نیاز برای فعالان بخش معدن و معدن داران امضا شد.

معاون دانشگاه پیام نور مرکز همدان سومین تفاهم نامه منعقد شده در سال گذشته را مربوط به انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان درخصوص برگزاری رویدادهای کارآفرینی چالش محور دانست.

عرفانی گفت: دانشگاه پیام نور همدان دارای آزمایشگاه های تخصصی در رشته های مختلف است همچنین دارای کارگاه های فنی و تخصصی برای رتبه های فنی است که در کنار آن برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی هم برگزار می شود.

وی بیان کرد: در حوزه پژوهش از سال ۹۷ تا ۹۹ این دانشگاه شاهد رشد ۱۲۰ درصدی در واحدهای فناور و مراکز رشد و نوآوری بوده است به گونه ای که در سال گذشته ۳۵ واحد و هسته فناور و شرکت دانش بنیان در دانشگاه پیام نور دایر بود که از این تعداد ۲۴ واحد هسته فناور و ۱۱ واحد شرکت فناور هستند.

معاون دانشگاه پیام نور مرکز همدان ادامه داد: آمار پژوهش ها از سال ۹۷ تا ۹۹ رشد هفت درصدی داشته است و تعداد طرح های پژوهشی پایان یافته به ۲۲ مورد و تعداد طرح های پژوهشی مصوب با ۱۵ درصد رشد به ۲۴ طرح در سال گذشته رسید.

عرفانی با بیان اینکه ۱۳ کتاب سال گذشته توسط اساتید پیام نور تالیف شد اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با شعار بنیادین «آموزش برای همه کس، همه جا همه وقت» شکل گرفت و هم اینک این دانشگاه بزرگترین دانشگاه وزارت علوم بوده و رتبه ششم دانشگاه های آموزش از راه دور در جهان و رتبه اول آسیا را به خود اختصاص داده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.