امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 25875
  پرینت تاریخ انتشار : 25 جولای 2021 - 18:20 | 24 بازدید
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند

تزریق واکسن کرونا در نهاوند به ۱۵۰۰ دز در روز افزایش می‌یابد

به گزارش همدان نوین، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از تسریع در روند واکسیناسیون این شهرستان با تجهیز دو مرکز دیگر و تزریق ۱۵۰۰ دز واکسن به صورت روزانه‌ خبر داد.  سیامک دانشور یکشنبه ۳مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روند تزریق واکسن کرونا در شهرستان نهاوند تداوم دارد و روزانه بیش از ۳۰۰ […]

تزریق واکسن کرونا در نهاوند به ۱۵۰۰ دز در روز افزایش می‌یابد

به گزارش همدان نوین، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از تسریع در روند واکسیناسیون این شهرستان با تجهیز دو مرکز دیگر و تزریق ۱۵۰۰ دز واکسن به صورت روزانه‌ خبر داد.

 سیامک دانشور یکشنبه ۳مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روند تزریق واکسن کرونا در شهرستان نهاوند تداوم دارد و روزانه بیش از ۳۰۰ نفر واکسن دریافت می‌کنند.
وی افزود: امکان راه‌اندازی و تجهیز مراکز جدید تزریق واکسن را داریم و در صورت هماهنگی و در اختیار دادن مراکز این کار انجام می‌شود.
دانشور تصریح کرد: روزانه می‌توانیم به هزارو ۵۰۰ نفر تزریق واکسن در روز برسیم که دو مکان را پیشنهاد داده‌ایم و در صورت موافقت با این مراکز می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
وی بیان کرد: شهروندان فقط بعد از دریافت پیامک به مراکز دریافت واکسن مراجعه کنند و ازدحام نیز به دلیل این است که عده‌ای بدون دریافت پیامک به مراکز مراجعه می‌کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در پنج مرکز در شهر نهاوند تزریق واکسن انجام می شود و یک مرکز خودرویی نیز در این شهر فعال است.
وی ادامه داد: شش مرکز نیز در مناطق روستایی فعال هستند و در حال افزایش مرکز تجمیع جدید هستیم که تعداد روزانه واکسیناسیون‌ها افزایش یابد.
دانشور اظهار کرد: برای جلوگیری از ازدحام و با تجهیز این مکان‌ها می‌توانیم به ارائه خدمات به شهروندان مشغول شویم و شهروندان نیز نگران کمبود واکسن نباشند چون واکسن به اندازه کافی وجود دارد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به شرایط قرمز کرونایی این شهرستان،  اضافه کرد: با همکاری مردم و رعایت پروتکل‌ها می‌توانیم از این‌ پیک عبور کنیم و از شهروندان درخواست داریم از تجمع‌ها و دورهمی‌ها خودداری کنند و از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.